مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت:بیمارستان آشخانه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، مسعود سفیدگران افزود : ساختمان اصلی بیمارستان آشخانه با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و پیشرفت فیزیکی محوطه سازی و ساختمان های جانبی ،اورژانس ، نگهبانی و منبع آب آن نیز 50 درصد است .

وی گفت:امسال یک میلیارد و 850 میلیون تومان اعتبار برای این بیمارستان مصوب شده و مبلغ یک میلیاردو 260میلیون تومان تاکنون تخصیص یافته که یک میلیارد آن از محل اعتبارات مهر ماندگار و مابقی از محل اعتبارات سنواتی پروژه است.

وی همچنین به ارتقاء این بیمارستان از 32 تخت به 64 تخت اشاره کرد و افزود : ارتقای این بیمارستان از 32 تخت به 64 تخت در کمیسیون ماده 215 قانون بودجه مصوب شده است .

سفیدگران همچنین خاطرنشان کرد: به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان 270 میلیارد ریال به بیمارستان شیروان اختصاص یافت که 100 میلیارد ریال آن از محل سفر رهبری و 170 میلیارد ریال آن نیز از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد .

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در این گزارش به بیمارستان فاروج هم اشاره و عنوان کرد : کار عملیاتی و اجرایی این بیمارستان سال گذشته انجام پذیرفته و به زودي تجهیز خواهد شد .

وی ضمن اعلام این خبر که ساختمان اصلی این بیمارستان 2300 مترمربع است، افزود : اعتبار هزینه شده این بیمارستان در حدود 40 میلیارد ریال است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.