كاشفي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور رئيس‌جمهور در مجلس قابل تقدير است

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي با اشاره به حضور امروز رئيس جمهور در مجلس گفت: جلسه‌هاي اين چنيني بين دولت و مجلس بايد تداوم پيدا كرده و با ايجاد فضاي دو طرفه بين اين دو قوه، مشكلات جامعه به خصوص در شرايط اقتصادي كنوني، هر چه زودتر مرتفع شود.

"محمدرضا كاشفي" مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور "احمدي‌نژاد" در مجلس اظهار داشت: نفسِ حضور رئيس جمهور در مجلس و جمع نمايندگان مفيد و مثبت بود، چراكه وي در اين جلسه، يك سري مسائل كلان اقتصادي و چهار راهكار مهم را مطرح كرد.

وي با اشاره به مباحث مطرح شده در اين جلسه گفت: احمدي‌نژاد در اين جلسه كارهاي دولت در سال‌هاي گذشته، نكات مثبت اجراي هدفمندي يارانه‌ها و راهكارهايي جامع براي خروج كشور از شرايط تحريم‌ را عنوان كرد كه بسيار قابل تقدير است.

اين فعال دانشجويي تصريح كرد: اين حضور بايد زودتر از اين انجام مي‌شد تا بين دولت و مجلس، تعامل بيشتري شكل گرفته و براي حل مشكلات كشور به طور كارشناسي و درست تصميم گرفته مي‌شد.

وي ادامه داد: ترك مجلس از سوي احمدي‌نژاد بعد از سخنراني وي، از نكات منفي جلسه امروز بود چراكه رئيس جمهور مي‌توانست با برنامه‌ريزي قبلي، در ادامه جلسه حضور يابد تا فضاي جلسه، شكل دوطرفه به خود گيرد كه در اين صورت تأثيرگذارتر و بهتر بود.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در پايان خاطرنشان كرد: اميدواريم جلسه‌هاي اين‌چنيني بين دولت و مجلس تداوم پيدا كرده و با ايجاد فضاي دو طرفه بين اين دو قوه، مشكلات جامعه به خصوص در شرايط اقتصادي كنوني هر چه زودتر مرتفع شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار