رییس مرکز رشد فناوری استان خراسان رضوی گفت:در مرکز رشد کشاورزی خراسان رضوی تا کنون 21 واحد فناوری دانش بنیان مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، ولی ا... کاشکی امروز در نشستی خبری با اعلام این مطلب گفت: تعداد 10 واحد فناوری دوره ی رشد مقدماتی خود را گذرانده اند و 1 واحد به مرحله ی فرارشد رسیده است و 7 واحد در دوره ی رشد قرار دارد و 3 واحد دیگر متوقف شده است.

 رییس مرکز رشد فناوری استان خراسان رضوی افزود: مرکز رشد فناوری رشد خراسان که نخستین مرکز رشد فناوری کشاورزی کشور است که تاکنون بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای راه اندازی و توسعه ی واحدهای فناوری دانش بنیان مستقر در آن پرداخت کرده است.

وی تبدیل خلاقیت و دانش به ثروت را مهمترین وظیفه ی مرکز رشد فناوری کشاورزی دانست و گفت: قرار بود تا پایان امسال 50 شرکت در این مرکز مستقر شود اما به دلیل نبود حمایت لازم و اختصاص نیافتن تسهیلات بانکی این امر محقق نشده است.

حسین توکلی، مسئول مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: توانمند سازی و مهارت آموزی برای کارمندان سازمان جهاد را هدف این مرکزدانست و گفت: اکنون 2 هزار دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند که آموزش مهارت های کشاورزی و بهره وری آن از جمله این آموزش هاست./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.