بن بست افزایش سقف بدهی ها می تواند تلاش ها برای اصلاح قوانین مالیاتی آمریکا را دشوارتر کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ پایگاه خبری این روزنامه آمریکایی در مقاله ای به قلم دیوید گرنت نوشت: بن بست طولانی پرتگاه مالی آمریکا، دموکرات ها را با تهدید بی نتیجه ماندن تلاش هایشان برای اجرایی کردن برخی اولویت ها از جمله ایجاد تغییرات جدی در قانون سلاح و اصلاحات اساسی در قانون مهاجرت، مواجه کرده است. اگر جدال ها درباره سقف بدهی ها و کاهش بودجه دولت به سال 2013کشیده شود، برنامه های دموکرات ها برای اصلاح قانون مالیات و برنامه های رفاهی نیز به خطر خواهند افتاد.

ساندر لوین دموکرات ایالت میشیگان در گفتگو با خبرنگاران گفت، کنگره باید با افزایش سقف بدهی ها موافقت کند یا در غیر این صورت این محدودیت ها را تا دوره زمانی خاصی متوقف کند و نیز قانون کاهش یک تریلیون و دویست میلیارد دلار هزینه ها در مدت یک دهه را با ترکیب افزایش مالیات ها و کاهش هزینه ها جایگزین کند. کنگره آمریکا برای تصمیم گیری درباره این موضوعات فقط شش هفته وقت دارد.

لوین - یکی از دموکرات های برجسته در کمیته راه و روش های مجلس نمایندگان نیز عضویت دارد- معتقد است اگر اوباما و جمهوری خواهان کنگره بتوانند درباره این موضوعات به توافق برسند، کنگره هنوز زمان کافی در اختیار دارد تا در سال 2013 اصلاحات لازم را بر روی قانون مالیات و برنامه های رفاهی کشور انجام دهد.

انجام اصلاحات قانون مالیاتی فدرال از اولیت های جمهوری خواهان و برخی دموکرات ها است. البته کنگره آمریکا با توافق درباره پرتگاه مالی کار خود را برای اصلاح قوانین مالیاتی کشور دشوار کرده است. قانونگذاران آمریکا با توافق درباره پرتگاه مالی که درآمدهای مالیاتی دولت را تا حدودی از طریق افزایش مالیات بر طبقه مرفه افزایش داده اند.
برچسب ها: بن بست ، آمریکا ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار