مسوول دبیرخانه دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی از به کارگیری ربات آنالیز وبلاگ در این جشنواره خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، پیروزمنش" گفت: این طراحی و تولید نرم‌افزار آنالیز و گزارش‌گیری از خروجی آنالیز وبلاگ و اتوماسیون داوری به منظور افزایش دقت سطح داوری و ارزیابی فنی و محتوایی وبلاگها به صورت برخط در اختیار داوران قرار گرفته است.

وی با اشاره به شرح خدمات ربات آنالیز وبلاگ، اظهار داشت: سیستم ربات مواردی همچون پیمایش وبلاگ، آنالیز استاندارد W3C در ارتباط با HTML و CSS وبلاگ ، چک کردن صفحات اندیکس شده در موتورهای جستجو،‌چک کردن رنگینک سایت در موتورهای جستجو براساس کلمات کلیدی، چک کردن کامن‌های هر پست، و چک کردن تاریخ ایجاد پستها را مورد بررسی قرار داده و توسط سیستم پورتال در اختیار کاربران وبلاگ‌نویس،‌کارشناسان و داوران و مدیران قرار می‌دهد.

وی گفت: در پیمایش وبلاگ، کلیه صفحات وبلاگ توسط ربات پیمایش شده و لیست کلیه لینک‌های آن استخراج خواهد شد که از این لیست می‌توان، تعداد لیست لینک‌های شکسته و سالم، تعداد و لیست لینکهای موجود در وبلاگ که به سایت‌های دیگر ارتباط داده شده است،‌میزان ت عامل وبلاگ با سایت‌های اجتماعی،‌شاخص‌بندی کلیه کلمات وبلاگ،‌ محاسبه Load صفحات وبلاگ، چک کردن اندازه واقعی عکسها و فرمت آن‌ها ، بررسی تعداد تگ‌های H1 ، H2 ، H3 در تمامی صفحات وبلاگ و استانداردهای لینک‌دهی را استفاده کرد.

پیروزمنش تاکید کرد: جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی در چهار بخش فتوبلاگ، پادکست، ویدئوکست و وبلاگ متنی برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند تا دهم بهمن ماه جاری در این جشنواره ثبت نام نمایند.

دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و با حمایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیتهای قرانی وزارت ارشاد برگزار می‌شود./ع

برچسب ها: کارگیری ، ربات ، آنالیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.