نائب رئیس اتاق بازرگانی کشور از افتتاح ترمینال تجاری فرودگاه مشهد در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، غلامحسین شافعی  در نشست خبری با اشاره به متن قانون 29 بودجه خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید به متن این قانون عمل کرده و با بنگاه‌های اقتصادی تا حد امکان مساعدت و همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در متون مصوبه‌ها و قوانین برای بهبود فضای کسب و کار تمهیداتی اندیشیده شده است، اظهار کرد: برخی از این قانون‌ها مسئولان را به تشکیل کمیته‌هایی برای بررسی محیط کسب وکار استان می کند.

شافعی ادامه داد: یکی از وجوه بررسی پایش مستمر و مستقیم شاخص‌های مرتبط با فضای کسب و کار است که در برنامه کارگروه‌های مختلف اقتصادی استانداری در دستور کار است.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های اقتصادی خراسان‌رضوی برای بهبود وضعیت کسب و کار در استان استفاده کرد افزود: از این ظرفیت‌ها در کل کشور استفاده نمی‌شود و خلا کار کارشناسانه در این زمینه در سراسر کشور دیده می‌شود.

شافعی در ارتباط با فوائد انجام دادن کار کارشناسانه در زمینه ظرفیت‌های اقتصادی هر منطقه اضافه کرد: انجام دادن این کار سبب می‌شود که هر کس قصد انجام دادن کار اقتصادی دارد با سنجیدن شرایط وارد بازار کسب و کار شوند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی کشور با اشاره به اهمیت موضوع آب در مقوله‌های کشاورزی استان خراسان‌رضوی گفت: در بهمن ماه سال جاری کنفرانس علمی با حضور استاندار و نماینده‌های مجلس برگزار می‌شود که تمامی وجوه مشکلات آب را در حوزه کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد./ع

 

 

برچسب ها: افتتاح ، ترمینال ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.