محورهای مسدود اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از مرکز مدیریت راههای کشور،محور شمشك _ ديزين واقع در استان هاي البرز و تهران، حد فاصل پاركينگ بالا (دوم) تا پاركينگ پايين (ديزين)، بدليل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از شمشك تا پاركينگ بالا و از گچسر تا پاركينگ پايين جهت دسترسي هموطنان بمنظور استفاده از پيستهاي اسكي شمشك و ديزين، تا اطلاع ثانوی، همه روزه از ساعت 7:30 الي 17 امكان‌پذير است.



لازم به ذکراست، محور فرعی پونل ـ خلخال واقع در استان اردبيل بدليل بارش برف و كولاك و احتمال ريزش، تا اطلاع بعدي مسدود است همچنین پیرو مصوبه شوراي هماهنگی بحران استان چهارمحال وبختياري، تردد تريلرها، به جز حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، تا روز 92/1/15 از محور بروجن- لردگان، ممنوع است.

براساس این گزارش، محور ملاير به بروجرد و نهاوند واقع در استانهای همدان و لرستان: عمليات تيرگذاري پل تقاطع راه آهن، بدلیل شرایط نامساعد جوی، 29 دی ماه از ساعت 10 الي 14:30 موکول گردید. طی ساعات فوق، تقاضا می گردد افرادی كه قصد تردد از بروجرد به ملاير را دارند از طريق كنار گذر احداثي و رانندگاني كه قصد تردد از ملاير به بروجرد را دارند، از مسير ملاير- جوكار- تويسركان- بروجرد تردد کنند./س
برچسب ها: برف ، مسدود ، برفگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار