عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه جلسه علنی امروز(چهارشنبه) جلسه خوبی بود، گفت: از لاریجانی و احمدی‌نژاد می‌خواهم به این روند تعاملي ادامه دهند چرا كه اگر بین دولت و مجلس تعامل پیش آید ظرف مدت یک هفته تمام مشکلاتی که فکر می‌کنیم مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در حاشيه  جلسه علنی امروز (چهارشنبه 27 دی ماه) و با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مجلس گفت: حضور رئیس‌جمهور در مجلس بسیار غنیمت بود و خدا حفظ کند مقام معظم رهبری را که گذشته از این که ولایت دارند تجارب این کار را داشته و از همان روز اول دولت و مجلس را به تعامل دعوت کردند.

وی افزود: دولت و مجلس باید با هم بنشینند و حرف هایشان را بزنند و از حبّ و بغض‌های زشتی که گاها پیش می‌آید، دوری کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: اگر برخی از این حب و بغض‌ها پیش نیاید بسیاری از  مشکلات كشور به سرعت حل خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: جلسه امروز جلسه خوبی بود اما نماینده‌ها توانستند حرف‌های خود را بزنند.

وی همچنین در خصوص اظهار نظر تعدادی از نمایندگان بعد از رفتن رئیس‌جمهور از مجلس گفت: نماینده‌ها 290 نفر هستند که هر کدام نظر خاص خود را دارند و هیچ کس نمی‌تواند بگوید که اظهارات رئيس جمهور خوب یا بد است.

آقاتهرانی تاکید کرد: اگر بین دولت و مجلس تعامل پیش آید ظرف مدت یک هفته تمام مشکلاتی که فکر می‌کنیم مرتفع خواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در ادامه اظهار داشت: معتقدم دولت و مجلس بیشتر و بهتر گفتگو داشته باشند و این گفتگوها را ادامه بدهند و به عنوان یک شهروند از آقای لاریجانی و آقای احمدی‌نژاد می‌خواهم به این روند ادامه دهند.

وی همچنین در خصوص این که برخی‌ها معتقدم دولت بعد از 7 سال و نیم به جای ارائه گزارش عملکرد، راهکار جدید ارائه می‌کند، گفت: قطعا دولت بعد از 7 سال و نیم به یک فکر قاطع رسیده است البته باید اجازه داد تا حرف خود را بزند.

وی خاطر نشان کرد: یک لحظه دولت یک لحظه است و می‌تواند کار کند البته اگر بخواهد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار