فرماندار درمیان از افتتاح ۱۱۸ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

 

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ رجبعلی براتی اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، عشایری، برق رسانی، آب رسانی و خدمات شهری به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 143خانوار از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر بهره می شوند، افزود: همچنین با افتتاح این پروژه ها 134 شغل مستقیم ایجاد می شود.

فرماندار درمیان از افتتاح ساختمان اداری آموزشی دانشگاه پیام نور اسدیه همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار 7 هزار میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی برق رسانی به 3 روستای جدید را از دیگر برنامه های دهه فجر این شهرستان برشمرد و ادامه داد: همچنین 20 واحد سازمانی در شهر اسدیه با اعتبار 13 میلیارد و 934 میلیون ریال همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گفته براتی، همزمان با دهه فجر سال جاری به 2 روستای شهرستان درمیان آب رسانی می شود.

وی از افتتاح مرکز فنی و حرفه ای خواهران اسدیه خبر داد و یادآور شد: این مرکز با اعتبار یک هزار و 618 میلیون ریال به بهره برداری می رسد./ع

برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.