عضو فراکسیون روحانیون مجلس، گفت: شبهه افکنی و دشمنی رسانه های بیگانه و غرب با امامزاده ها و باورهای دینی و ملی مسلمانان تازگی ندارد، زیرا جهان استکبار همواره تلاش کرده است در بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند داشقاپو افزود: مساجد و امامزاده‌ها به عنوان مراکز توسعه دینی می‌توانند مورد توجه قرار گیرند.متولیان دینی وفرهنگیبه منظور جذب بیشتر جوانان به این اماکنباید گام های اساسیبردارند.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:مساجد از دیرباز پایگاه‌های مردم در جامعهبودند،به همین دلیل توسعه مساجد ضروری است و بایدبرای حفظ این پایگاه تلاش کنیم.

وی ادامه داد:غرب وصهیونیسم وماهواره هایشانبه خوبی نسبت به این مساله آگاه هستند که توجه مردم به امامزاده ها و بقاع متبرکه به عنوان مراکز مروج اسلام ناب محمدی، موجب بسط و گسترش تشیع و اسلام در سطح جهان خواهد شد.ازهمین رو دست به تبلیغات مخرب ضد این مراکززده اند.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار افزود :دشمنان اسلام، دلسوز شیعه و سنی نیستند وهدف اصلی آنها تفرقه افکنی و سپس نظاره کردن اختلاف و به جان هم افتادن مسلمانان است.

حجت الاسلام برومند تصریح کرد: با تشویق جوانان به استفاده از این اماکن، می‌توان نسلی را تربیت کرد که علاوه بر داشتن اندیشه مذهبی و درست در درک صحیح دین و اسلام نیز پیشتاز باشند.

وی افزود: مدیران مدارس و مربیان پرورشی نیز نقش اساسی در توسعه آموزه‌های دینی دارند، از این رو باید تمهیدات لازم در این زمینه صورت گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: شبهه افکنی و دشمنی رسانه های بیگانه و غرب با امامزاده هاومراکز دینی ومذهبی تازگی ندارد، زیرا جهان استکبار همواره تلاش کرده است در بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کند.

بی حرمتی به اماکن مقدس وتخریب باورهای دینی وملی مسلمانان این روزها بیش از گذشته درماهواره های استکبار دنبال می شود.هشیاری مردم ومسوولان وبرنامه ریزی برای مقابله باآن ها ضرورت تام دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.