جشنواره تولیدات رسانه های دیجیتال با موضوع فرهنگ شهروندی در قالبهای وبلاگ، وب سایت، پادکست، نرم افزار موبایل و نرم افزار چند رسانه ای از سوی فرهنگسرای فناوری و رسانه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سرپرست فرهنگسرای فناوری و رسانه درباره اولین جشنواره تولیدات رسانه ای دیجیتال گفت: فرهنگسرای فناوری و رسانه در دو حوزه رسانه و فناوری  فعالیت می کند ،که در حوزه رسانه مهمترین اقدامی که فرهنگسرا بر عهده دارد ایجاد آشنایی با رسانه های نو ظهور است .

مرتضی کامل ادامه داد: در واقع آموزش سواد رسانه ای باعث مي شود که شهروندان در مواجهه با رسانه های نو ظهور آگاهی های لازم و امکانات بینشی و دانشی و مهارتی را برخوردار شوند.

 وی به مسئولیت های فرهنگسرای فناوری و رسانه ، در حوزه فناوری اشاره کرد و افزود: درحوزه فناوری در واقع رویکرد فرهنگسرا تسهیل زندگی و معشیت روزانه شهروندان با استفاده از فناوری های نوظهور است، که به کمک فرد می آید تا زندگی راحت تري را تجربه نمايد.

کامل در توضیح جشنواره تولیدات رسانه های  دیجیتال گفت: در واقع به ترکیبی از دو حوزه رسانه و فناوری توجه شده است ، به همین منظور تولیدات رسانه های دیجیتال موضوع اصلی این جشنواره می باشد.

سرپرست فرهنگسرای فناوری و رسانه با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در مشهد برگزار می شود افزود: این جنس جشنواره و این جنس رقابت را تا به امروز در فضای مشهد و استان نداشته ایم ،البته جشنواره های مشابهی در سطح کشور و تهران با موضوعات مشابه و مشخصی برگزار شده است ولی  تا به امروز در فضای شهر مشهد که به عنوان یکی از پایگاه های اصلی فناورانه و رسانه ای در کشور محسوب می شود  این جشنواره برای نخستین بار برگزار می شود ./ع

 

برچسب ها: نخستین ، جشنواره ، تولیدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.