بخشدار برزک از افتتاح و بهره برداری 14 طرح عمرانی و فرهنگی شهر برزک خبر داد.

غلامرضا محمدی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: بهره برداری از ساختمان دهیاری های دو روستای سادیان و ویدوج و افتتاح خانه های عالم در دو روستای آزران و اِزوار از جمله طرح های عمرانی است.

به گفته وی، این طرح ها با اعتبار 2 میلیارد و 390 میلیون ریال افتتاح می شود که یک میلیارد و 644 میلیون ریال آن از محل اعتبارات استانی و 746 میلیون ریال آن هم از طریق اعتبارات داخلی تامین شده است.

محمدی تصریح کرد: برگزاری نشست های هم اندیشی فرهنگی سیاسی با بسیجیان در سطح پایگاههای بسیج بخش برزک،برگزاری برنامه های متنوع در مساجد اختصاص 10 دقیقه اول کلاس های درس به مباحث دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط فرهنگیان از جمله این برنامه های فرهنگی است.

بخشدار برزک در ادامه با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی شهرداری برزک در دهه فجر حضور اقشار مختلف شهروندان در برنامه های دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن را خواستار شد و افزود: در حال حاضر که دشمنان با اعمال انواع تحریمهای اقتصادی و تهاجمات فرهنگی سعی در ضربه به نظام انقلاب اسلامی و ایران و ایجاد تردید به انقلاب و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی در افکار عمومی بویژه نسل جوان دارند با شکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر وظیفه و رسالت انقلابی همگان است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.