سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد گفت: براي تداوم صدرنشيني در لیگ برتر علاوه بر كسب امتياز كامل مقابل شهرداري اروميه باید با اختلاف گل این تیم را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، عليرضا حبيبي كه ديدار تيمش از هفته سوم دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر هندبال كشور مقابل شهرداري اروميه با تغيير زمان يك روز ديرتر و در روز جمعه 29 دي ماه در اروميه برگزار خواهد شد عنوان كرد: براي ماندن در صدر جدول بايد مقابل شهرداري با اختلاف گل زیاد پیروز شویم. 

 

وي با اشاره به حاضر نشدن تيم شهرداري اروميه در ديدار هفته دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور مقابل فولاد مباركه سپاهان اصفهان و نيمه تمام ماندن ديدار هفته اول دور برگشت نماينده اصفهان مقابل كاسپين قزوين بيان کرد: در صورت اعلام 10 بر صفر اين دو بازي به سود تيم فولاد مباركه سپاهان اصفهان فاصله اين تيم از نظر تفاضل گل با ما زياد خواهد شد كه براي جبران آن بايد تلاش كنيم.

 

سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد با بيان اينكه در هفته جاری ميهمان تيم انتهاي جدولي شهرداري اروميه اي هستيم كه چيزي براي از دست دادن ندارد گفت: در این هفته كاظم جمعه پور و جواد خرمي پور را به دليل مصدوميت در اختیار نداریم اما مجتبي كرميان از بهبودي برخوردار شده است و می تواند برای تیم بازی کند.

 

وي با اشاره به ميزباني تيمش در روز 6 بهمن ماه مقابل تيم هندبال هپكو اراك اظهار کرد: پس از اين ديدار در هفته پنجم دور برگشت بازي سختي را در كرمان مقابل تيم صنعت مس اين شهر خواهيم داشت.

 

یادآوری می شود، تيم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد هم اكنون با 20 امتيازی است و بالاتر از نمايندگان سبزوار و اصفهان در صدر جدول رده بندي ليگ برتر هندبال كشور قرار دارد.

برچسب ها: شکست ، اسباب ، صدر ، نشینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.