فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اردل، از پرداخت پنج میلیارد ریال وام خوداشتغالی به بسیجیان این شهرستان در راستای تحقق اهداف طرح اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:عبداله جمشیدی گفت: تشكیل قرارگاه جهاد اقتصادی، فرهنگ سازی و تشویق بسیجیان و مردم برای استفاده از كالا و خدمات ایرانی، برگزاری همایش های توجیهی و حمایت از طرح های اقتصادی بسیجیان از اقدامات انجام شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان اردل است.

وی افزود: بیش از 75 نفر از متقاضیان وام خوداشتغالی به شركت های وابسته سپاه معرفی شدند تا در راستای اخذ تسهیلات و كارآفرینی، مشاوره شوند.

جمشیدی تصریح كرد: پرورش قارچ، تولید صنایع دستی، پوشاك، دامپروری، پرورش مرغ خانگی و خدمات توزیعی و بسته بندی، از طرح های حمایت شده از سوی این نهاد است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اردل گفت: با پیگیری انجام شده، بستر لازم برای تشكیل تعاونی های تولیدی در این شهرستان فراهم شده و از سال آینده این تعاونی ها با استفاده از تسهیلات حمایتی، فعالیت خود را آغاز می كند.

شهرستان اردل، با 70 هزار نفر جمعيت، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر اردل ) در فاصله 95 کیلومتری جنوب غربی شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.