عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: مدل 1+2 سازوکار خوبي براي اجماع ميان اصولگرايان است و اتخاذ اينگونه سازوکارها از سوي برخي چهره‌هاي اصولگرا اقدام شايسته‌اي است اما کافي نيست.

محمدمهدي اسلامي  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ايجاد وحدت ميان اصولگرايان اظهار داشت: به طور حتم اصولگرايان تنها در صورتي که با داشتن يک اصول مشترک در  مسيري واحد حرکت کنند مي‌توانند با وحدت در انتخابات آينده حضور داشته باشند.
 
عضو حزب موتلفه اسلامي افزود: در منشوري که جامعتين در انتخابات سال گذشته مجلس منتشر کرد تمامي اصول مورد نظر اصولگرايان مشخص شد، از اين رو به کارگيري اين اصول از سوي اين طيف سياسي  در انتخابات پيشرو الزامي است.
 
اسلامي افزود: مدل 1+2 سازوکار خوبي براي اجماع ميان اصولگرايان است و اتخاذ اينگونه سازوکار از سوي برخي از چهره‌هاي اصولگرا اقدام شايسته‌اي است اما کافي نيست.
 
وي تصريح كرد: اگر اين طيف سياسي به دولت وفاق ملي اعتقاد دارد بايد سعي کند از ميان نامزدهاي انتخاباتي سال آينده به يک جمع‌بندي رسيده و چهره‌اي را به عنوان گزينه نهايي معرفي کند.
 
عضو حزب موتلفه اسلامي خاطرنشان کرد: اگر اصولگرايان در مسير مشترک گام بردارند به طور حتم  پيروزي در انتخابات سال آينده از آن آنها خواهد بود.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار