معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 18، از ساماندهی ارتقای سطح کیفیت و بهره برداری بام و مشکات به منظور شناسایی اهداف رویدادهای اجتماعی محور، این دو جشنواره خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور برگزاری مطلوب جشنواره های محلی و.... شناسایی اهداف رویدادهای اجتماعی محور بام و مشکات، لزوم ساماندهی، استقای سطح کیفیت و بهره برداری مناسب از این دو جشنواره در دستور کار حوزه فرهنگی و... اجتماعی منطقه 18 قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هم اندیشی، فلسفه وجودی، اهداف و اهمیت برنامه های دو جشنواره بام و مشکات برای مدیران اجتماعی نواحی؛ محلات و خانه های علم و زندگی در بخشنامه هایی از سوی حوزه فرهنگی و اجتماعی با توزیع پوستر و کتابچه های جهت اطلاع رسانی ویژه شهروندان، تشریح و در دستور کار قرار گرفت.

نامداری ادامه داد: برگزاری نشست هم اندیشی با حوزه بازیافت و تفکیک مواد شهرداری منطقه 18 در رابطه با نشویق شهروندان به مشارکت در زمینه این مقوله مهم شهری از دیگر اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه 18 است.

وی با اشاره به برگزاری طرح های دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه 18 افزود: کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی و اسلامی با هدف تشویق جوانان به امر ازدواج و آشنایی با راه های استحکام بنیاد خانواده به شهروندان در منطقه 18 برگزار خواهد شد.

نامداری در خصوص نحوخ برگزاری این طرح گفت: شرکت کنندگان تحت نظر کارشناسان امور تربیتی و رفتاری با ویژگی های یک خانواده اصیل و مفاهیمی نظیر اقتصاد خانواده و ضرورت پس انداز مالی آشنا می شوند.

وی در پایان با اشاره به طرح های اجرایی حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه 18 افزود: برگزاری مسابقات دوچرخه سواری، طناب کشی، آمادگی جسمانی و پیاده روی در سطح محلات منطقه 18 برگزاری کارگاه آموزشی تحت عنوان هویت بخشی و تعلق محله ای با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگامی میان شهروندان و آشنایان بیشتر آنها با حقوق قانونی خویش در محل سکونتشان از طرح های اجرایی حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه 18 است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار