مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: یازدهیمن جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور، بسیجی، شاهد و ایثارگر اسفند ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس آزاده جعفری اظهار داشت: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل شعار جذب تولید فکر و علم به صورت جدی و پایدار و اینکه بسیج دانشجویی باید درس‌خوان‌ترین و بهترین افراد را در خود جای دهد، یازدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور، بسیجی، شاهد و ایثارگر در شیراز برگزار می‌شود.

دبیر یازدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور، بسیجی، شاهد و ایثارگر ادامه داد: این جشنواره امسال با هدف جهت‌دهی و عمق‌بخشی به فعالیت دانشجویی بسیج فعال، شناسایی و معرفی آنها در نیمه نخست اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: یازدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور، بسیجی، شاهد و ایثارگر در قالب سه موضوع اختراعات و ابتکارات، مقالات و ممتازان تحصیلی برگزار می‌شود.

مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در این جشنواره ابراز داشت: افرادی که تمایل دارند در این جشنواره شرکت کنند باید در یکی از دانشگاه‌های استان فارس مشغول به تحصیل بوده و بسیجی فعال باشند یا اینکه از خانواده شاهد و ایثارگر باشند.

جعفری گفت: فراخوان یازدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور، بسیجی، شاهد و ایثارگر از 15دی ماه آغاز شده و تا پایان وقت اداری 16 بهمن ماه ادامه دارد.

وی از دانشجویان متقاضی حضور در جشنواره خواست با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان فارس نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.