مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازبینی کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امسال جشن انقلاب در دهستان‌های استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ستار صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: در طول چند سال اخیر برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مختلف در مناطق روستایی به مرحله اجرا درآمده است که امیدوار هستیم این روند تداوم پیدا کند.

وی بیان داشت: دستاوردهای متنوع و متعدد نظام در تحقق توسعه و آبادانی مناطق روستایی و عشایری مناطق مختلف کشور ارزنده و متعالی است به طوری که در مورد این اقدامات و فعالیت‌ها باید در سطح وسیع اطلاع‌رسانی صورت بگیرد تا همه در جریان امور قرار گیرند.

صادقی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازبینی کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم بنابراین از این فرصت‌ها باید برای معرفی بهتر دستاوردهای نظام استفاده شده و جوانان را با اهداف دیگر شهدای انقلاب آشنا کرد.

وی به برپایی جشن انقلاب با شور و نشاطی مضاعف در مناطق روستایی و در بین مردم عشایر اشاره کرد و افزود: این انقلاب و دستاوردهای عظیم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی متعلق به همه اقشار ایران اسلامی است بنابراین همه با شور مضاعف در این مراسم‌ها و جشن‌های ملی حضور پیدا می‌کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به برپایی جشن انقلاب در دهستان‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: در دهه مبارک فجر سال جاری، جشن انقلاب در 64 مرکز دهستان جهاد کشاورزی برپا می‌شود به طوری که بخشداری‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر ادارات عضو کمیته روستایی و عشایری برای برپایی باشکوه این مراسم‌ها نهایت تلاش خود را کرده و حضوری صمیمانه را به منصه ظهور می‌رسانند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.