پس از برگزاری جلسه ای با حضور محمد حسین نژاد فلاح، امیر حسین پیروانی، مهندس مهدوی و شهردار شمشک، هیئت اسکی شمیرانات میزبان جام فجر اسکی تهران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جلسه امیرحسین پیروانی رئیس اداره ورزش شهرستان شمیرانات، محمد حسین نژاد فلاح رئیس هیئت ورزش استان تهران، مهندس مهدوی مدیر پست های اسکی شمشک، دیزین و خور و شهردار شمشک یک خروجی مهم داشت و آن هم میزبانی مسابقات اسکی فجر استان تهران برای هیئت اسکی شمیرانات بود.

از روزی که شمشک به شهر تبدیل شد توجه مسئولان به این منطقه نیز بیش از پیش شد تا جایی که شمشک و هیئت اسکی شمیرانات میزبان برگزاری یکی از بزرگترین رویدادهای اسکی کشور در بهمن ماه خواهد بود.

قرار است مسابقات فجر استان با شرکت اسکی بازان تهران در شمشک و دربندرسر برگزار شود البته بیشتر رقابت ها در شمشک انجام می شود.

قرار است اگر استان های دیگر نیز برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کنند آنها نیز در مسابقات حضور داشته باشند رقابت های فجر استان تهران امسال با شکوهتر از هر سال دیگر انجام می شود و جشنواره 22 بهمن نیز در طی روزهای 20، 21 و 22 بهمن راه اندازی خواهد شد./آق
برچسب ها: شمشک ، اسکی ، نژاد فلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار