دو برادر که به عمد راننده‌ای را در جاده فردوس به قتل رسانده بودند، در انتظار چوبه دار به سر می‌برند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، دادگاه کیفری خراسان جنوبی عصر دیروز به ریاست قاضی داریوش برای رسیدگی به پرونده قتل راننده فردوسی تشکیل جلسه داد.

علیرضا و اسماعیل دو برادری هستند که به قتل راننده‌ فردوسی اعتراف کردند و هدف از انجام این قتل را سرقت اموال مقتول عنوان کردند.

این دو برادر چند ماه پیش یک راننده را در جاده با ضربات متعدد به سر و شکم به قتل رسانده بودند.

علیرضا و اسماعیل در جلسه دادگاه برای آخرین بار به تشریح واقعه پرداختند که در کنار جاده منتظر طعمه‌ای برای سرقت بودند که "م-ق" با هدف کمک به این دو آنها را سوار می‌کند.

پس از سوار شدن به خودرو اسماعیل با انداختن طنابی به گردن مقتول قصد خفه کردن وی را داشته که "م-ق" به دفاع از خود می‌پردازد و علیرضا با ضربه زدن به شکم، گردن و سر و پرت کردن او به بیرون از خودرو راننده را از پای درمی‌آورد.

این دو برادر خودرو و سایر اموال مقتول از جمله عابربانک وی را سرقت و از بانکی در قاین پول دریافت می‌کنند.

اسماعیل یکی از متهمان این پرونده در این جلسه اظهار کرد: پس از دور شدن از محل ارتکاب جرم از کار خود پشیمان شدیم و برگشتیم تا به مقتول کمک کنیم اما وقتی با جسد خونین و نیمه جان او روبرو شدیم از ترس ضربه دیگری به سر وی زدیم و از محل متواری شدیم.

لازم به ذکر است که پس از گذشت پنج روز از این واقعه دو متهم دستگیر و روانه زندان شدند و در حال حاضر در انتظار صدور حکم خود هستند.

در این جلسه متهمان به انجام این قتل و چند مورد دیگر سرقت اعتراف کرده و نتیجه جلسه نیز تا چند روز آینده اعلام می‌شود.
برچسب ها: برادران ، اعدام ، قاتل ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.