وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با عضو برجسته جنبش مقاومت حماس گفت: ایران از تمام ظرفیت‌های سیاسی خود به ویژه در چارچوب ریاست بر جنبش عدم تعهد در راستای حمایت و دفاع از قضیه فلسطین استفاده می کند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ علی‌اکبر صالحی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار عماد العلمی عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و نفر دوم این جنبش در غزه و هیئت همراه، پیروزی‌های اخیر مقاومت فلسطین در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

صالحی در این دیدار بر تداوم حمایت‌های همه جانبه معنوی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین به عنوان وظیفه انسانی و اسلامی تاکید کرد.

وی همچنین بر استفاده جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌های سیاسی خود به ویژه در چارچوب ریاست ایران بر جنبش عدم تعهد در راستای حمایت و دفاع از قضیه فلسطین در محافل بین‌المللی، با رایزنی و مشورت و تعامل با دیگر اعضای کمیته فلسطین در این جنبش تاکید کرد.

عضو برجسته جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز در این دیدار از حمایت‌های همه جانبه رهبری، دولت و مردم ایران از مردم و مقاومت فلسطین در سخت ترین شرایط محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

عماد العلمی پیروزی‌های اخیر مقاومت را مرهون حمایت‌های جمهوری اسلامی دانست و نسبت به تداوم حمایت‌های همه جانبه ایران از مقاومت مردم فلسطین ابراز اطمینان کرد.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از سفرش به ایران و دیدارها و مذاکرات خود در تهران، بر لزوم استمرار رایزنی و مشورت بین طرفین در راستای تعمیق و گسترش بیش از پیش روابط بین کشورمان و گروه‌های مقاومت فلسطینی تاکید کرد.

طرفین در این دیدار در خصوص آخرین اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفتگو و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار