مدیر امور مالی شرکت نفت فلات قاره ایران از تمدید زمان فروش اوراق مشارکت ریالی طرح‌های نوسازی، نگهداشت تولید، پشتیبانی و خدمات جنبی این شرکت تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه 28 دی‌ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حسین جعفری با بیان این مطلب گفت: به دلیل استقبال گسترده سرمایه‌گذاران از خرید این اوراق، فروش آن به مدت 2 روز دیگر تمدید شده است.

وی با بیان این که اوراق مشارکت ریالی شرکت نفت فلات قاره ایران به میزان 7500 میلیارد ریال 4 ساله و با نرخ سود علی‌الحساب 20 درصد منتشر شده است، گفت: بر اساس اعتبارسنجی‌های صورت گرفته با توجه به این که طرح‌های معرفی شده جزو طرح‌های زنده و دارای بازده قبل از سرمایه‌گذاری (در نوع خود کم نظیر) هستند، حفظ و نگهداری اوراق منتشره تا پایان دوره برای دارندگان آن قطعا منافع مادی فراتر از سودهای علی‌الحساب پرداختی طی دوره در برخواهد داشت.
 
مدیر امور مالی شرکت نفت فلات قاره ایران به سرمایه گذاران توصیه کرد: به منظور برخورداری از سودی مطمئن در دوره عمر زمانی اوراق مشارکت و همچنین دریافت سود قطعی در پایان دوره‌های مشخص، در فرصت کم باقیمانده نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند.

فروش اوراق مشارکت ریالی طرح‌های نوسازی، نگهداشت تولید، پشتیبانی و خدمات جنبی شرکت نفت فلات قاره ایران، از روز دوشنبه 18 دی‌ماه از طریق شعب منتخب بانک ملت سراسر کشور آغاز شده است./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار