سيلويو برلوسکني نخست وزير پيشين ايتاليا در حمله اي شديد اللحن به قضات و دادستان کل ميلان گفت سزاوار است اين افراد به دليل تخلفات گوناگون محاکمه شوند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آکي ؛ برلوسکني در واکنش به اقدام دادگاه در رد درخواست وي براي تاخير در رسيدگي به پرونده فساد اخلاقي او با يک دختر مغربي تبار،‌ گفت:‌«‌رسوايي واقعي براي قضات ميلان و ايلدا بوکاسسيني دادستان کل ميلان است، درواقع اين افراد بايد در دادگاه حضور يابند و به اتهامات گوناگون خود پاسخ دهند».

 نخست وزير پيشين ايتاليا در سخنان صبح امروز خود افزود:‌«‌يکي از مواردي که دادستاني کل بايد به خاطر آن محاکمه شود هدر دادن اموال عمومي براي رسيدگي به اتهامي است که از اساس وجود نداشته است».وي بي طرفي قضات را زير سئوال برد و گفت:‌«‌به دلايل  مختلفي نگرانم، از آينده ميلان نگرانم ،‌نمي دانم حکمي به زيان من صادر مي شود يا نه؟‌ اما به دليل بي طرف نبودن قضات اين امر ممکن است».

وي افزود:« جشن هايي را که با عنوان بونگا بونگا در ويلاي شخصي خودم بر پا مي کردم فقط براي خوشگذراني بود اما در اين جشن ها هيچ تخلف يا جنايتي رخ نداده است، پرونده سازي ها عليه من قابل توجيه نيست چنانچه روبي (‌شهرت دختر مغربي تبار پرونده برلوسکني)‌ نيز بارها تاکيد کرد که با من رابطه نداشته است».

برلوسکني هفته قبل نيز در واکنشي تند به عملکرد سه قاضي زن در پرونده پرداخت نفقه به همسر سابقش گفته بود اين قضات انديشه فمينيستي دارند و فقط از زنان دفاع مي کنند.
 دادگاه ميلان روز گذشته درخواست وکيل برلوسکني در پرونده موسوم به روبي گيت را رد کرد.
وکيل مدافع نخست وزير پيشين ايتاليا  از دادگاه خواست تا رسيدگي به پرونده روبي گيت را به علت درگيري برلوسکني در فعاليتهاي انتخاباتي تا پس از برگزاري انتخابات به تاخير بياندازد اما دادستاني کل دلايل ارائه شده براي تاخير در رسيدگي به اين پرونده را براي دادگاه ناکافي خواند و حتي غيبت ديروز برلوسکني در جلسه دادگاه را غير قانوني دانست.برلوسکني به دليل مشارکت در نشستي حزبي روز گذشته در دادگاه حاضر نشد اما دادگاه اين دليل را شخصي خواند و غيبت برلوسکني را غير موجه دانست.
برچسب ها: برلوسکنی ، شدید ، میلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار