سرمربي اسبق تيم ملي تکواندو با گذشت حدود يكسال و نيم پس از قبول استعفايش هنوز هم ديدگاه خوبي از فدراسيون تكواندو ندارد و اعتقاد دارد انگيزه اش را برای فعالیت از دست داده است.

رضا مهماندوست در اين خصوص به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اگر فدراسيون براي همكاري مجدد با من تماس می گرفتند هم با آنها كار نمي كردم. ديگر با اين شرايط بعيد مي دانم در ايران در تمرينات و مسابقات تكواندو فعاليتي داشته باشم.
 سرمربي اسبق تيم ملي تكواندو افزود: ديگر انگيزه ام را از دست داده ام. كار خلافي نكرده بودم اما مسؤلان فعلي فدراسيون بتي را ساخته بودند كه خودشان هم آن را خراب كردند.
وي گفت: فعلا زندگي عادي خودم را دارم و تا زمانيكه نفرات فعلي در فدراسيون هستند به تكواندو باز نمي گردم. شرايط طوري شده كه كسي انتقاد مي كند از تكواندو دور مي شود و به جاي آن نفراتي كه با فدراسيون هستند به پست ها نزديك مي شوند.
مهماندوست در مورد انتخاب كريمي به عنوان سرمربي جديد تيم ملي تصريح كرد: مرتضي كريمي بزرگترين منتقد تكواندو بود اما پس از دعوت وي براي اخذ دان هشت، شرايط تغيير كرد و حالا وي سرمربي تيم ملي است.
وي در مورد عدم فعاليتش در ليگ باشگاهي گفت: تا زماني که پولادگر، ساعي، ذوالقدري و رحيمي در راس كار باشند به تكواندو باز نمي گردم و برايم مهم نيست فراموش شوم. زحمات شبانه روزي ام براي تكواندو در آن زمان ناديده گرفته شد. آن موقع كه در كانون توجهات بودم به من خيانت كردند وحالا هم برايم ديگر مهم نيست. در واقع نردباني براي صعود برخي ها بودم در حاليكه كار حرفه اي انجام مي دادم اما به يك باره كنار گذاشته شدم.
وي افزود: گزينه هاي مربيگري تيم ملي هر كدام اشكالي داشتند اما من با كسي دشمني ندارم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار