به نظر مي رسد استعفاي رويانيان از هر دو شغلش فقط مربوط به بحث قانوني دو شغله هاي ورزشي بوده است و يکي از اين دو يعني مدير عاملي به قوت خود باقي است .

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ،بحث دو شغله ها اين روز ها مطرح ترين موضوع در ورزش کشور است و البته استعفاي رويانيان اگر دليل اصلي اش اين موضوع نباشد به طور حتم يکي از دلايلش اين است.
محمد رويانيان از مدت ها قبل نيز گفته بود که در صورت لزوم به خاطر پرسپوليس هر کاري لازم باشد انجام مي دهد چون خود را مقيد به اين هواداران مي داند و به نوعي شايد در اين بحث رويانيان ورزش را به سوخت ترجيح داده است .
استعفاي رويانيان از ستاد سوخت و حمل و نقل کشور به نوعي در حال تائيد شدن است اما به نظر مي رسد در مورد استعفا از سمت مدير عاملي پرسپوليس هنوز شبهه هائي وجود دارد چرا که خود رويانيان نيز اين مسئله را تائيد نکرده است و شايد در انتظار جلسه با عباسي است .
اما از ما نشنيده بگيريد رويانيان پرسپوليس را در اين وضعيت رها نخواهد کرد يا لا اقل از ورزش کنار نخواهد رفت .
در بحث ماندن رويانيان در ورزش به همين موضوع بسنده مي کنيم که مديريت ورزشي رويانيان نشان داده است که توانائي ماندن در ورزش را دارد و اين از چشم هاي تيز بين برخي ها پنهان نمانده است .
در آينده و پس از جلسه با وزير ورزش خيلي از ابهامات حل خواهد شد البته جلسه اعضاء هيئت مديره پرسپوليس نيز در اين باره بي تاثير نيست./با
برچسب ها: رویانیان ، فوتبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۱:۰۴ ۲۶ دی ۱۳۹۱
اقای رویانیان به خدا حیف ازپرسپولیس جدابشی بمان
آخرین اخبار