سرپرست باشگاه صباي قم در خصوص وضعيت تيم فوتبال صباي قم گفت: شرايط ما در دور برگشت بازيهاي ليگ برتر بهتر شده است اگر در بازي با پرسپوليس پيروزي مي شديم جايگاه بهتري در جدول پيدا مي کرديم.

محمدرضا کشوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال مسئولان صبا از نتايج کسب شده در ليگ دوازدهم تا الآن رضايت دارند و اميدوارم روند رو به رشد تيم تا پايان فصل ادامه داشته باشد.
 
سرپرست باشگاه صباي قم در خصوص وضعيت محسن بيات در تيم فوتبال صباي قم گفت: حضور مجدد بيات در تمرينات تيم صباي قم منوط به رضايت مرفاوي است که تا الآن راضي به اين کار نشده من و مرفاوري در جلسه فردا قرار است وضعيت بيات را مشخص کنيم.
 
کشوري گفت: محسن بيات صحبت هايي برعليه مرفاوي انجام داده بود و مسائل غيرانضباطي و شيطنت هايش نسبت به حامد لک بيشتر بوده است به همين دليل هنوز مورد بخشش قرار نگرفته است.
وي درباره اعتراض تيم هاي ليگ برتر به وضعيت نامناسب ورزشگاه يادگار امام(ره) گفت: مسئولان هيأت تأمين ورزش استان قم با پيمانکار جديدي قرارداد بستند و قرار است که اين پيمانکار چمن ورزشگاه يادگار امام را ترميم کند به طور حتم در بازي هاي آينده چمن ورزشگاه يادگار امام از کيفيت بهتري برخوردار مي شود.
کشوري در خصوص حضور تاج به جاي بهروان در سازمان ليگ برتر گفت: بهروان زمان زيادي در سازمان ليگ برتر نبود اما در اين مدت کوتاه توانست برنامه ريزي مناسبي براي بازيهاي ليگ برتر انجام دهد بالاخره کفاشيان مجبور شد که به خاطر ايرادهاي سازمان بازرسي به دوشغله بودن بهروان، وي را برکنار کند.
وي خاطرنشان کرد: به هر حال هدف تيم ما در ليگ دوازدهم قرا گرفتن در رده هاي بالاي جدول است که اميدوارم با کسب نتايج خوب به اين مهم دست يابيم./مح

برچسب ها: تکلیف ، جلسه ، بیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار