محورهای مسدود از سوی مرکز مدیریت راهها اعلام شد.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران از مرکز مدیریت راههای کشور،محور شمشك _ ديزين واقع در استان هاي البرز و تهران، حد فاصل پاركينگ بالا (دوم) تا پاركينگ پايين (ديزين)، بدليل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از شمشك تا پاركينگ بالا و از گچسر تا پاركينگ پايين جهت دسترسي افراد بمنظور استفاده از پيستهاي اسكي شمشك و ديزين، تا اطلاع ثانوی، همه روزه از ساعت 7:30 الي 17 امكان‌پذير است.

محور پونل ـ خلخال واقع در استان اردبيل بدليل بارش برف و كولاك و احتمال ريزش، همچنین پیرو مصوبه شوراي هماهنگي بحران استان چهارمحال وبختياري، تردد تريلرها تا روز 92/1/15از محور بروجن- لردگان، ممنوع است.

محور ملاير-بروجرداز امروزتا27اسفندماه بدليل عمليات تيرگذاري پل تقاطع راه آهن از ساعت 1بامداد الي 5 صبح مسدود خواهد بود و هموطناني كه قصد تردد از بروجرد به سمت ملاير را دارند از طريق كنار گذر احداثي و رانندگاني كه قصد تردد از ملاير به بروجرد را دارند بايد از مسير ملاير-جوكار-تويسركان-بروجرد تردد کنند.

تونل شيرين سو در محور قديم قزوين – رشت واقع در استان قزوين از امروز عمليات تعمير تاسيسات و تجهيز ات ايمني از ساعت 8 الي 15 مسدود خواهد بود و تردد در زمان انسداد از طريق كنار گذر تونل انجام خواهد شد.

آزادراه كرج-تهران واقع در استانهاي تهران والبرز‏، بدليل احداث تقاطع غير همسطح كاروانسراي سنگي (2) تا 15 اسفندماه ، از شنبه لغايت سه شنبه از ساعت 23 الي 4 بامداد روز بعد حدفاصل پل فرديس تا وردآورد مسدود ومحورها قديم ومخصوص كرج-تهران بعنوان مسير جايگزين اعلام مي شود./س
برچسب ها: مسدود ، محور ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار