رئیس سازمان مدارس غیردولتی توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته 41900 مصوبه آموزشی تربیتی اداری مالی و رفاهی در شوراهای آموزش و پرورش سراسر کشور به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرشته حشمتیان امروز در مراسم بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد بیان داشت: شوراهای آموزش و پرورش بستر اجرایی و مهم سند تحول بنیادین هستند و این سند را به عنوان نقشه راه نظام تعلیم و تربیت تضمین می کنند.
وی با اشاره به اینکه قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش اقدامی موثر در تجلی مشارکت های مردمی و مسئولان در امر تعلیم و تربیت است افزود: در شوراهای آموزش و پرورش، ائمه جمعه، استانداران، فرمانداران ، مدیران کل آموزش و پرورش و مسئولان نظام حضور دارند که این حضور و ارتقا و تعالی تعلیم و تربیت را به دنبال خواهد داشت.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: در سال گذشته 41 هزار و 900 مصوبه آموزش تربیتی،اداری،مالی و رفاهی در شوراهای آموزش و پرورش سراسر کشور تصویب شده است.
حشمتیان خاطر نشان کرد: از مجموع مصوبه های شوراهای آموزش و پرورش سراسر کشور 34936 مصوبه اجرایی شده که نشان از نقش مهم این شوراها در نظام تعلیم و تربیت است./ف
برچسب ها: آموزش ، تربیتی ، شورا ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.