بازیکن تیم بسکتبال استقلال قشم که در دیدار مقابل فولاد ماهان غایب بود، علت غیبت خود را مصدومیت عنوان کرد و گفت: مشکل تیم ما فنی نبود که سرمربی تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علت غیبت خود و رضا لطفی در جریان بازی با فولاد ماهان را توضیح داد: در بازی با گرگان از ناحیه پاشنه پا آسیب دیدم و وضعیتم برای بازی روز پنج شنبه هم مشخص نیست.با توجه به این آسیب دیدگی همراه تیم به اصفهان هم سفر نکردم. رضا لطفی هم به خاطر ضربه ای که در بازی گرگان به زانویش خورد با تشخیص کادر فنی در این دیدار حضور پیدا نکرد.
 
وی در مورد تغییر سرمربی تیم اعتقاد دارد: این تصمیمی است که به مدیریت باشگاه برمی گردد اما هر کسی که بازیهای تیم ما را از نزدیک دیده به این موضوع واقف است که مشکلات تیم در این مدت فنی نبوده است. وقتی به تیم های بالای جدولی با یک یا دو امتیاز و آن هم در وقت اضافی می بازیم، چندان نمی توان ضعف تیم را فنی دانست و اتفاقات زیادی باعث شرایط بد تیم شد.
 
آتشی اضافه کرد: قصد توجیه ندارم اما مشکلات زیادی از ابتدای فصل گریبان تیم ما را گرفت.قشم تیم جوانی است ، با این وجود نداشتن مهره های زیاد مصدومیت ها و بد شانسی گریبان تیم را گرفت.به خصوص در بازیهایی که نتیجه برده را با باخت عوض کردیم. در نهایت اتفاقات زیادی دست به دست هم داده که این شرایط برای تیم پیش آمده و احتمالا در این مقطع فشارهای زیادی روی مدیران باشگاه بوده که دست به این تغییر زدند.
حفظ کسایی پور بیشتر به تیم کمک می کرد
 
وی ادامه داد: به نظرم تیم ما مشکل فنی نداشته که با عوض کردن سرمربی برطرف شود و حتی حفظ کسایی پور بر روی نیمکت بیشتر به تیم ما کمک می کند.شاید مدیر عامل به دنبال دادن شوکی به تیم برای بازی های بعدی بود. به هر حال پشت هر تغییری تفکرات و دلایلی هست که من به عنوان بازیکن در کوران آن صحبت ها و تفکرات نیستیم و نمی دانم در راس باشگاه بین اسپانسر و مدیریت چه می گذرد؟ تنها اعتقاد شخصی ام است که حضور کسایی پور به تیم کمک زیادی می کند و وی واقعا زحمات زیادی در این تیم کشید.
بازیکن قشم تصریح کرد: هر کسی که بازیهای ما را دیده به کیفیت فنی تیم واقف است و در صورت بر نخوردن به این مشکلات جایگاهمان بین چهارم تا ششم بود. با این وجود در ادامه تمام تلاشمان را برای رسیدن به جمع هشت تیم به کار می گیریم. البته اتفاقات پیرامون لیگ کار را برایمان سخت کرده، برای مثال در هفته های اخیر تیم های بالای جدولی به صورت اتفاقاتی را به پایین جدولی ها واگذار کردند. چنین اتفاقاتی از دست مربی، بازیکن و مدیر خارج است./مح
برچسب ها: تیم ، فنی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار