دبیر فدراسیون تکواندو گفت: تیم ملی جدید براساس قابلیتهای فنی ورزشکاران تشکیل می شود و هیچ کس حاشیه امنیت ندارد و برای پوشیدن لباس تیم ملی کشورمان، تکواندو کاران باید رقابتهای سختی را پشت سر بگذارند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، غلامحسین ذوالقدری از بازی های کشورهای اسلامی و مسابقه های جهانی تکواندو به عنوان مهمترین رویدادهای پیش روی این فدراسیون نام برد و با تاکید بر حفظ و ارتقا جایگاه ایران گفت: تکواندو کارانی که به عنوان نماینده ایران در این دو رویداد حضور خواهند یافت، قطعا برترین های این رشته پس از کارشناسی های دقیق فنی خواهند بود.

وی افزود: در چند روز آینده بیش از 60 ورزشکار از منتخبان پیکارهای قهرمانی کشور، برترین های لیگ ها، اعضا سابق تیم های ملی، و مدال آوران رقابتهای مهم بین المللی به مسابقه های انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد تا قابلیتهای خود را در حضور کادر فنی در مبارزه ای سخت به نمایش بگذارند.

دبیر فدراسیون تکواندو درادامه با بیان اینکه تیم اعزامی فارغ از نام ها و عناوین پیشین خواهد بود و هیچ ورزشکاری از حاشیه امنیت برخوردار نخواهد بود، افزود: این پیکارها، رقابتهای سختی به لحاظ فنی خواهد بود و قطعا ورزشکارانی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد که بتوانند در حد و اندازه نام بلند تکواندو ایران در این مسابقه ها ظاهر شوند.

وی زمان برگزاری مسابقه های انتخابی را نیمه دوم بهمن ماه اعلام کرد و افزود: کسانی که بتوانند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند باید در اردوهای آماده سازی تمرینات سختی را برای حضور موفق در بازی های کشور های اسلامی و مسابقه های جهانی پشت سر بگذارند.

ذوالقدری با اشاره به حمایت حداکثری فدراسیون از ملی پوشان و کادر فنی گفت: قطعا برای حضور موفق در رویداد های مهم نیازمند حمایت همه جانبه وزارت ورزش وجوانان و کمیته ملی المپیک هستیم تا انشاءالله در این شرایط که فدراسیون به لحاظ مالی دچار مشکلاتی است بتوانیم تیم ملی را به بهترین شکل حمایت کنیم.

وی در خصوص چگونگی انتخاب سرمربیان تیم ملی در دو بخش بانوان وآقایان اظهار داشت: آقای کریمی و سرکار خانم آذر مهر پس از بررسی های فنی بسیار به خاطر قابلیتها، شایستگی ها وتجاربی که در هدایت تیم ملی داشتند برگزیده شدند.

وی افزود : هنوز مربیان بخش مردان مشخص نشده اند ،اما گزینه هایی داریم که در حال بررسی آنها هستیم .امادر بخش بانوان فاطمه صفرپور مربی تیم هیات تکواندو قزوین و آزاده یاسانی مربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار