مدیر عامل موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی از مراحل نهایی چاپ کتاب «مهارت های زندگی در سیره رضوی» به چهار زبان زنده دنیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی مؤسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، رضا خوراکیان با اشاره به نیاز امروز انسان ها به دریافت معارف و شعائر سیره اهل بیت و امام رضا(ع)، اظهار داشت: سنت و سیره امام رضا(ع) به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های علمی و معرفتی ایران و جهان اسلام قابلیت ارائه و بهره گیری از آن ها به تمام مردم دنیا را دارا است.

وی ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به تطابق میان راهکارها و شیوه هایی برای بهتر زیست در قالب مهارت های زندگی با استفاده از سنت و سیره رضوی امام رضا(ع) به عنوان کار مبتکرانه و کاربردی در زندگی امروزی، این کتاب آماده ترجمه و چاپ به چهار زبان زنده دنیا می شود.

مدیر عامل موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی با اشاره به موفقیت های این کتاب از جمله دریافت جایزه بهترین کتاب سال در سال 1388، می افزاید: در حال حاضر ترجمه کتاب «مهارت های زندگی در سیره رضوی» به سفارش و همکاری سازمان ارتباطات اسلامی استان خراسان رضوی به چهار زبان اردو، عربی، انگلیسی و سرلیک(تاجیکی) به انجام رسیده و در مرحله نهایی آماده سازی قرار دارد.

خوراکیان اظهار داشت: این کتاب که به بررسی مقابله ای و انطباق بین کلام امام رضا(ع) و معصومین در قالب 10 سرفصل جهانی مهارت های زندگی اعم از مهارت خودآگاهی، همدلی، ابراز وجود و غیره در کلام رضوی می پردازد، یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین تولیدات موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی و قابل استفاده و بهره گیری تمام مسلمانان دنیا را دارد.

وی تصریح کرد: کتاب «مهارت های زندگی در سیره رضوی» در سال 1388 توسط محمدرضا شرفی نگاشته و به همت گروه تولید و تدوین متون موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی تا کنون در سیزده نوبت به چاپ رسیده است.

مدیر عامل موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی افزود: این کتاب تا کنون در دو سری به شکل تکی در قطع وزیری و 152 صفحه و به صورت تفکیک شده در سه جلد و قطع پالتویی با موضوعات مهارت های خانوادگی_همسرداری، معارت های ذهنی_شناختی و همچنین مهارت های ارتباطی اجتماعی چاپ و منتشر شده است.

لازم به ذکر است علاقه مندان به تهیه این کتاب می توانند از طریق فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی مؤسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در بازار کتاب گلستان واقع در چهارراه گلستان و یا با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی مؤسسه به آدرس WWW.shop.aqrjavan.org نسبت به تهیه این کتاب اقدام کنند/س  

برچسب ها: ترجمه ، کتاب ، سطح ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.