نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در کشور چیست گفت: قطعا با شرایط فعلی اقتصاد کشورمان که توام با تورم و کاهش قدرت خرید مردم است اجرای این طرح به صلاح مردم نیست و مجلس نیز با آن مخالف است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان، الهویردی دهقانی گفت: متاسفانه نواقص موجود در منطقه به ویژه شهر ورزقان ناشی از سوء مدیریت های مسئولان محلی بود که در پیشبرد اهداف دولت توانایی کافی را از خود بروز ندادند و همین امر موجب شد تا کنون تنها پنج واحد مسکونی شهری در شهر ورزقان پروانه پایان کار دریافت کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اثر زلزله 21 مرداد امسال 10 هزار واحد شهری و 20 هزار واحد روستایی بر اساس آمار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیازمند بازسازی بودند که تاکنون از 9 هزار و 500 واحد اولویت دار روستایی قریب به پنج هزار واحد تحویل زلزله زدگان شده و مردم روستایی در کانکس های خود ساکن شده یا به شهرها مهاجرت کرده اند.

دهقانی ادامه داد: هم اکنون اجرای عملیات عمرانی به علت برودت شدید هوا در ارسباران متوقف شده است اما انتظار می رود مسئولان در فاز دوم علاوه بر رفع این مشکلات و بازسازی کل منطقه نسبت به بازسازی خانه های سنتی مردم که در جریان زلزله آسیب دیده و هر آن احتمال تخریب آنها بر اثر یک زلزله دیگر وجود دارد نیز توجه داشته و از مردمی که در این خانه ها ساکن هستند غفلت نکنند.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی وی از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در کشور چیست گفت: قطعا با شرایط فعلی اقتصاد کشورمان که توام با تورم و کاهش قدرت خرید مردم است اجرای این طرح به صلاح مردم نیست و مجلس نیز با آن مخالف است. /س

برچسب ها: اجرای ، فاز دوم ، هدفمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.