مدیر سامانه فروش اینترنتی بلیت نمایش های شرکت کننده در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، از آغاز پیش فروش بلیت نمایش های این دوره از جشنواره در مجموعه تئاترشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، حسن جودکی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، از ساعت 24 دوشنبه، 25 دی ماه، تا ساعت 24 چهارشنبه، 27 دی ماه، پیش فروش اینترنتی بلیت آثار نمایشی جشنواره از طریق سایت www.gishetheater.ir  آغاز می شود. البته تماشاگران عزیز باید مطلع باشند که پیش فروش اینترنتی بلیت ها فقط از طریق این سایت امکان پذیر خواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: جمعه  و شنبه، 29 و 30 دی ماه، نیز مرحله تحویل بلیت هایی که از طریق سایت خریداری شده اند، از ساعت 10 تا 15 در سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر انجام خواهد گرفت.  
مدیرسامانه فروش اینترنتی بلیت جشنواره تئاتر فجر تشریح کرد: از ساعت 10 تا 15 یکشنبه، اول بهمن ماه، نیز فروش حضوری و تخفیف دانشجویی بلیت نمایش ها از طریق گیشه مجموعه تئاترشهر صورت می گیرد. ضمن اینکه در بخش تخفیف دانشجویی، دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی می توانند، در تاریخ یاد شده با ارائه کارت دانشجویی، نسبت به خرید بلیت نمایش های جشنواره با تسهیلات 50 درصد تخفیف اقدام کنند.  
جودکی به قیمت بلیت آثار نمایشی جشنواره هم اشاره کرد و گفت: قیمت بلیت برای نمایش های به صحنه رفته در تالارهای وحدت و اصلی تئاترشهر 10 هزار تومان، تالار حافظ و تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر  8 هزار تومان، تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، تماشاخانه مهر حوزه هنری، تالار فردوسی، خانه نمایش اداره تئاتر، تماشاخانه آو و تالارهای چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر 6 هزار تومان درنظر گرفته شده است.
شایان ذکر است، بخش صحنه ای سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 2 تا 11 بهمن میزبان علاقه مندان تئاتر است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار