با ناکام ماندن توطئه های خارجی در سوریه، هنوز بحران این کشور به پایان نرسیده قطر در پی فتنه گری و بحران سازی دیگری است که آن را با صدور دستگاه های جاسوسی به الجزایر آغاز کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النخیل، با توقیف بیش از 600 دستگاه جاسوسی توسط گمرک الجزایر که از فرودگاه دوحه به الجزایر قاچاق می شده پیش بینی بسیاری از رسانه ها مبنی بر اینکه "با شکست توطئه در سوریه و پیروزی ملت و دولت آن در برابر شورشیان دیگ توطئه برای الجزایر به بار گذاشته خواهد شد و آمریکا و قطر به سمت از بین بردن آرامش الجزایر پیش خواهند رفت" تایید شد.

روزنامه الشروق نیز با تایید این خبر و فاش کردن فتنه گری قطر در منطقه نوشت: دستگاه های جاسوسی که کشف ضبط شده اند بسیار پیشرفته بوده که از جمله آن می توان به دوربین های دیجیتالی با حجم کمتر از 2 سانتی متر اشاره کرد که در ساعت های مچی جاسازی شده بود.

این ساعت ها که قیمت آن ها به 7 هزار دلار می رسد بدون مجوز وزارت دفاع الجزایر از دوحه به این کشور قاچاق شده است، و معلوم نیست که یک چنین وسایل حساس و گران قیمتی که صرفا در مسائل امنیتی – اطلاعاتی کاربرد دارد چرا و چگونه بدون مجوز و به راحتی از قطر توانسته عبور کند!

گفتنی است وارد کننده این سیستم های جاسوسی یک تاجر 35 ساله الجزایری بوده و با دستگیری وی تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار