کمک چهارصد میلیون ريالی جمعی از هموطنان مقیم سوئد که توسط علیرضا رضایی جمع آوری شده بود با حضور جمعی از ورزشکاران پیشکسوت، قهرمانان ورزشی و این هم وطن مقیم سوئد در روستاهای زلزله زده هزینه می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رضایی گفت: در جهت اظهار همدردی با هموطنان آسیب دیده از زلزله اخیر و حسن نوعدوستی و کمک به هموطنان زلزله زده آذربایجان شرقی بصورت خود جوش و به پیشنهاد خانواده و جمعی از هموطنان مقیم سوئد به این فکر افتادیم تا در جهت کمک به هموطنان آسیب دیده در این منطقه کمک های مردمی را جمع آوری کرده و به نمایندگی از عزیزانی که دراین کمک ها سهیم بوده ند به زلزله زدگان برسانیم.

وی، گفت: خوشبختانه به جهت استقبالی که از سوی هموطنان شد مبلغ 400میلیون ريال کمک جمع آوری شده این عزیزان را یه منطقه آورده ام که در امور مورد نیاز مناطق زلزله زده هزینه شود.

این هموطن مقیم سوئد گفت: تلاش های خوبی از سوی دست اندکاران و مردم در بازسازی روستاهای زلزله زده صورت گرفته و قریب به 70 تا 80درصد مردم روستاهای زلزله زده که بنده به همراه جمعی از ورزشکاران و قهرمانان کشورمان بازدید کردیم ساختمان هایشان یا به اتمام رسیده و در دست ساخت می باشد که امیدواریم با تداوم این کمک ها بتوانیم قسمتی از نیازهای عمومی آنها را مرتفع نماییم.

رضایی گفت: منطقه زلزله زده اهر و ارسباران که ما از این منطقه دیدن کردیم یک منطقه سرد و کوهستانی است و امیدواریم که مردم نوعدوست و هموطنان داخل و خارج از کشور با کمک مستمر خود در فکر این عزیزان باشند./س

برچسب ها: کمک ، مناطق ، سوئد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.