رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان از افتتاح دفتر رسیدگی به امور موقوفات در شهر دیباج از توابع این شهرستان خبر داد.


حجت الاسلام جاهد نجفی عمران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دفتر رسیدگی به امور موقوفات در شهر دیباج دامغان با مشارکت و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، امام جمعه، شهرداری و شورای اسلامی شهر دیباج و با هدف ساماندهی موقوفات این منطقه افتتاح و راه اندازی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان با بیان اینکه در هفته وقف بیش از 20 برنامه فرهنگی در رابطه با وقف انجام خواهد شد گفت: تجلیل از واقفان خیر و نیک اندیش، افتتاح و بهره برداری از مرکز فرهنگی قرآنی بکیربن اعین، گردهمایی و بازرسین اوقاف، گردهمایی با عنوان فرهنگی و اجتماعی وقف و غبار روبی گلزار شهدا و بقاع متبرکه از مهمترین برنامه های هفته گرامیداشت وقف در شهرستان دامغان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان تصریح کرد: شهرستان دامغان دارای یک هزار و 12 موقوفه، یک هزار و 488 رقبه، 34 بقعه متبرکه و 174 مسجد حسینیه است.

حجت الاسلام نجفی عمران گفت: با تلاش های صورت گرفته 5 بقعه متبرکه در شهرستان دامغان به شبکه سراسری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور متصل شده است.

وی هدف از انجام این کار را تقویت بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی عنوان کرد.

هفته گرامیداشت وقف از 21 لغایت 27 دی با شعار "افزایش بهره وری موقوفات، برای تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" برگزار می شود./ز

برچسب ها: موقوفات ، دیباج ، دامغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار