معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 18 از بهره برداری و برگزاری طرح های ویژه هوای پاک در طی هفته جاری خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان خانه اسباب بازی، مهدهای کودک و دانش آموزان، برگزاری پیاده روی نمادین کودکان در خانه سلامت بوستان های سطح محلات از طرح های هفته هوای پاک منطقه 18 است.

وی با اشاره به دیگر طرح های هوای پاک حوزه ی سلامت منطقه 18 افزود: هماهنگی در بحث حمل و نقل همگانی، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در بوستان قائم، برگزاری مسابقه نقاشی، اهدای گلدان به شهروندان، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی از طرح های دیگر حوزه سلامت ویژه هفته هوای پاک است.

نامداری گفت: در 18 محله و کانون کودک و مادر با هماهنگی اعضای کانون با توزیع بنرها با شعارهای ویژه هوای پاک از جمله استفاده از وسایل عمومی در حمل و نقل، 27 دی ماه در بوستان های سطح محلات به ویژه بوستان سجاد، زیتون، گلستانه، شهدای یافت آباد و بوستان لادن پیاده روی نمادین برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری طرح های هفته پاک حوزه سلامت منطقه 18 افزود: طرح های ویژه هوای پاک به ویژه برگزاری مسابقه دوچرخه سواری با هدف فرهنگ سازی در استفاده از دوچرخه به جای خودرو در مسیرهای کوتاه، پیشگیری از هوای آلوده و ایجاد هوای پاک در منطقه 18 برگزار خواهد شد./ز

برچسب ها: کانون ، سلامت ، پیاده روی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار