شهردار منطقه 10 در راستاي سهولت در بهبود تردد وسايل نقليه و پيشگيري از بروز آب گرفتگي در 9 ماه اول سال جاري بيش از 200 هزار مترمربع از سطح معابر با 36 هزار تن آسفالت مرمت شد.

فرامرز عقيلي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،‌ با اعلام اين خبر گفت: روند اجرايي فعاليت هاي عمراني منطقه با رويکرد تحقق اهداف مديريت شهري و اجراي تمهيدات منطقه در راستاي تأمين رفاه و آسايش و جلب رضايتمندي شهروندان است.
وي در خصوص هدف عمليات آسفالت سطح معابر افزود: عمليات آسفالت سطح معابر منطقه با هدف سهولت در بهبود تردد وسايل نقليه و پيشگيري از بروز آب گرفتگي در معابر به هنگام بارش نزولات آسماني در 9 ماه اول سال جاري در 200 هزار مترمربع از معابر منطقه اجرا شد.
وي تصريح کرد: عمليات تراشه و روکش آسفالت در معابر از استانداردهاي مطلوب برخوردار است و همچنين اين عمليات در قالب 6 هزار مترمربع خاکبرداري، 5 هزار مترمربع خاکريزي و 91 هزار مترمربع زيرسازي انجام شده است.
وي خاطرنشان کرد: از مهمترين اقدامات منطقه در اين راستا مي توان به لکه گيري 20 هزار مترمربع از معابر با 30 هزار تن آسفالت، مرمت نوار حفاري 6 هزار مترمربع، روکش دستي 8 هزار مترمربع با استفاده از 14 هزار تن آسفالت و روکش مکانيزه 91 هزار مترمربع با 19 هزار تن آسفالت انجام شده است./ز
برچسب ها: مرمت ، سطح معابر ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.