مسابقات بوکس منطقه يک از روز سه شنبه 26 دي با حضور تيم هاي قم، مرکزي، تهران و توابع تهران، البرز و قزوين برگزار مي شود و همه تيم ها موافقت به حضور خود را در اين مسابقات اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسابقات منطقه اي بوکس کشور امسال درحالي در سومين منطقه در اراک برگزار مي شود که پيش از آن در دو منطقه 5 و6 نيز برگزار شده بود در مسابقات منطقه 5 که در خوزستان برگزار مي شد تيم هايي از استان هاي خوزستان، فارس، چهارمحال و بختياري، کهکيلويه و بويراحمد و اصفهان در شوشتر خوزستان برگزار شد.

مسابقات منطقه 6 درحالي در زاهدان برگزار شد که دو استان خراسان جنوبي و هرمزگان از شرکت در مسابقات انصراف دادند. به اين ترتيب مسابقات در اين استان با حضور تيم هاي سيستان و بلوچستان، کرمان و يزد برگزار شد.

مسابقات منطقه يک نيز قرار است با حضور تيم هاي قم، البرز، مرکزي، قزوين، تهران و توابع تهران برگزار شود.

عليرغم وجود مشکلات مالي در هيئت هاي بوکس، همه آنها براي شرکت در رقابت ها اعلام حضور کرده اند و هيچ مسئله اي نيز در خصوص عدم شرکت تيمي در مسابقات بيان نشدبه اين ترتيب شايد بتوان مسابقات منطقه اي بوکس منطقه يک را الگويي براي ساير تيم ها دانست تا به بهانه مشکلات مالي صحبتي از عدم شرکت در رقابت ها به ميان نياورند./آق

برچسب ها: مشکل ، مالی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار