هوادران استقلال در مقابل پرسپولیس و مدیر عامل این تیم موضع گرفتند و این موضوع واکنش هایی را در پی دارد، آخرین اخبار استقلال را در این خصوص بخوانید!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تيم استقلال، در خصوص عدم ایجاد حاشیه و حرف و حدیث در تیم، با مشکلاتی روبرو هستند و حتی مدعی شدند که این حواشی به مشکلات تیمی استقلال می  افزاید و باعث می شود که این تیم با مشکلات عمده ای روبرو شود این درحالی است که استقلالی قصد دارند با حفظ آرامش و بدون حرف و حدیث برای ادامه بازی ها تمرکز کنند و امتیازهای  لازم را بیاورند و از حریفان در جدول پیش گرفته و سبقت بگیرند.

گفتنی است، هوادران تیم استقلال در خصوص بحثهای مطرح شده و نسبت به مدیر عامل تیم قرمزها واکنش نشان دادند و این موضوع عاملی است که شرایط برای اعضای این تیم تغیر کند زیرا آبی ها با شکایت مسئولان تیم پرسپولیس روبرو شدند و اعضای تیم حریف مدعی شدند که این شکایت را پیگیری کنند و در این خصوص کوتاه نمی آید زیرا هوادران تیم استقلال به مدیریت تیم پرسپولیس توهینی کردند و این موضوع شرایط را در ارتباط با روابط دو تیم تغییر می دهد.

این درحالی است که مسئولان تیم استقلال به هوادران خود در این خصوص هشدار دادند و ازآنها خواسته اند با شرایطي وارد آزادی و یا ورزشگاههای دیگر در شهرهای مختلف شوند که حرمت اعضای تمام تیمها و پرسپولیس حفظ شود زیرا آنها علاقه ای ندارند که در این خصوص با مشکل روبرو شوند و مسئولان تیم حریف را علیه خود بشورانند به همین دلیل در این خصوص بیانیه ای صادر شده است تا اگرهواداران تیم استقلال برای اعضای تیم خود و مسئولان و مربیان ارزش و اهمیت زیادی قائل هستند در این خصوص با مسئولان تیم خود همراهی کرده و شرایط خاص استقلال را درنظر بگیرند و در این مورد با اوضاعی روبرو شوند که آبی ها دچار مشکل نشوند و بتوانند با آرامش و تمرکز کافی بدون استرس و فشار بوجود آمدن حاشیه بازی های خود را پشت سر بگذارند و با شرایط ایده آل و جایگاه خود در صدر جدول حفظ کنند از طرفی اعلام شده است که مسئولان در این خصوص به هوادران اخطار دادند تا برای همراهی تیم استقلال تنها به تشویق تیم بپردازند و از مطرح شدن شعار علیه تیمهای دیگر و درگیری بی دلیل اوضاع تیم حریف بصورت جدی خوداری کنند زیرا موضوعی که اهمیت دارد موفقیت های استقلال است و درحال حاضر که تیم استقلال به دربی نزدیک می شود، به آرامش بیشتری نیاز است و هوادران باید در این خصوص با آبی ها همکاری لازم را داشته باشند و سعی کنند که شرایط را به نفع تیم پیش ببرند.

اعتراض پنهان رحمتی به نیمکت نشیني

چند بازیکن قدیمی تر تیم استقلال در این خصوص دچار مشکلاتی جدی هستند که این موضوع را برای اعضای این تیم تغییر می دهد زیرا چند بازیکن این تیم با تصور حضوردر ترکیب استقلال و بازی کردن برای این تیم وارد این تیم شدند و برای حضور در این تیم برنامه ریزی داشتند اما این اتفاق رخ نداده است و حتی عنوان شده است که به احتمال فراوان آنها فرصت زیادی برای حضور در ترکیب این تیم بدست نمی آورند و این اوضاع ادامه دار است. کیانوش رحمتی، هافبک تیم استقلال یکی از این بازیکنان است که قرار بود برای حضور در ترکیب تیم استقلال آماده شود و پس از یک فصل مصدومیت جایگاه خود را بدست بیاورد. اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن با اوضاعی روبرو شده است که اعتراض پنهان خود را ارائه کرده است زیرا با حضور هافبکهای فعلی وی نمی تواند به حضورش در ترکیب تیم امیدوار باشد و در این میان امیر قلعه نوعی نیز در خط میانی به هارمونی تقریبی خود رسیده است.

طعنه ی حاتمی به قوچان نژاد در تیم ملی

فرزاد حاتمی به محض حضور در ترکیب تیم استقلال با شرایط ایده آل روبرو شد و توانست در ترکیب این تیم خود را پیدا کرده و عملکرد خود را به مربیان تیم اثبات کند. این بازیکن با شرایط ایده آل به حضورش در این تیم ادامه می دهد و در حال حاضر برترین مهاجم سر مربی تیم استقلال در این باشگاه است، به همین دلیل شرایط وی برای حضور در تیم ملی نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است. این بازیکن زیر ذره بین مسولین و مربیان تیم ملی برای حضور در خط حمله ی تیم ایران است و از طرفی حساسیت وی پس از شنیدن خبر حضور در تیم ملی نیز بیشتر از قبل شده است زیرا وی به آبی ها اعلام کرده است که بازیکنان حاضر در لیگ ایران می توانند تیم ملی را بخوبی همراهی کرده و نتایج درخشانی را برای این تیم در خط حمله رقم بزنند.

گفته می شود که وی به حضور برخی دو رگه ها از جمله رضا قوچان نژاد در خط حمله ی تیم ملی اشاره کرده است و معتقد است که بازیکنان جوان و مهاجمان خوب لیگ ایران می توانند با شرایط بهتری تیم ملی را همراهی کنند و نیازی به حضور بازیکنان این چنینی نیست. این در حالی است که بنظر می رسد نام وی در فهرست کی روش حضور دارد./آق


برچسب ها: استقلال ، حاشیه ، حرف ، حدیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۳:۲۳ ۲۶ دی ۱۳۹۱
ببینیم وتعریف کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ذبیح
۲۲:۱۸ ۲۶ دی ۱۳۹۱
اقای حاتمی توتیم ملی اماده شو براروی نیمکت
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۲:۴۶ ۲۶ دی ۱۳۹۱
به حاتمی بگید قوچان نژاد لیگ 10 هم بازی کنه باز هم از امثال تو بهتر و حرفه ای تره
آخرین اخبار