تیم والیبال کاله آمل در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور چهارشنبه در آمل میزبان تیم پیشگامان کویر یزد است.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آنکه ما در نیم فصل نخست، اولین باخت خود را در مقابل تیم پیشگامان و در یزد تجربه کردیم، در این هفته به دنبال جبران این شکست و غلبه بر حریف هستیم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در پاسخ به این سوال که تیم یزد هم اکنون در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد آیا این موضوع به نفع آنهاست؟ گفت: ما زیاد به جایگاه تیم ها در جدول رده بندی نگاه نمی کنیم و در حد توانایی های حریف مقابل آنها ظاهر می شویم جایگاه واقعی تیمها در جدول به هیچ عنوان هم اکنون مشخص نیست.

وی تصریح کرد: ما در دور رفت یک بازی بسیار بد در یزد انجام دادیم و چهارشنبه فقط به دنبال جبران نقاط ضعف و کسب نتیجه پیروزی هستیم تاکنون با آنالیز دقیقی که از تیم پیشگامان داشتیم، اطلاعات خود را نسبت به گذشته از حریف هفته هفدهم خود ارتقا داده ایم و با شناخت کامل مقابل آنها صف آرایی می کنیم.

عطايي در خصوص حضور تماشاگران آملی در سالن پیامبر اعظم اظهار داشت: هواداران و تماشاگران آملی همیشه به عنوان یکی از مهره های اصلی و کلیدی تیم کاله محسوب می شوند به طور قطع آنها در بازی چهارشنبه هم با حضور در سالن و حمایت از تیم کاله نقش قابل توجهی در رسیدن ما به برد ایفا خواهند کرد.

وی در خصوص علل باخت های متوالی تیم پیشگامان کویر یزد در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: تیم یزد نتوانست در دور رفت لیگ نتایج بسیار خوب و قابل توجهی را کسب کرد، این موضوع باعث شد تا حریفان با تمرکز روی این تیم از نوع بازی آنها شناخت کافی دست پیدا کرده و با آمادگی کامل مقابل حریف صف آرایی کنند به طور کلی باید بگویم که تیمها در نیم فصل دوم با برنامه تر از قبل بازی می کنند و این موضوع کار را برای کسب امتیاز سخت تر کرده است./مح
برچسب ها: عطایی ، والیبال ، کاله ، لیگ ، برتر ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار