مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری، سه شكارچی متخلف در پارك ملی و منطقه حفاظت شده « تنگ صیاد » را دستگیر كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مدیركل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: در جریان دستگیری این شكارچیان متخلف، یكی از آنان به وسیله تفنگ شكاری، اقدام به خود زنی كرد.

سعید یوسف پور افزود: از این افراد، یك رأس میش وحشی آبستن به دو بره كه در پارك ملی شكار شده بود، یك قبضه اسلحه برنو دروبین دار به همراه 24 عدد فشنگ و یك قبضه اسلحه تك لول روسی به همراه سایر ادوات شكار كشف و ضبط شد.

وی گفت: متخلفان در جریان دستگیری به سمت مأموران حفاظت محیط زیست تیراندازی كردند كه در این درگیری، یكی از متخلفان به ضرب گلوله خود مجروح شد.

یوسف پور افزود: هم اكنون، این متخلفان برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و انتظامی شدند.

وی اظهار داشت: مأمورین یگان حفاظت استان چهارمحال و بختیاری در اقدامی دیگر، تعدادی شكارچی متخلف را در پارك ملی تنگ صیاد تحت تعقیب قرار دادند كه متخلفان با استفاده از تاریكی شب متواری شدند.

یوسف پور ادامه داد: پس از دریافت حكم مقامات قضایی و با همراهی مأموران انتظامی، از منزل یكی از متهمان، اجزاء لاشه یك شكار كشف شد.

پارك ملی و منطقه حفاظت شده « تنگ صیاد »، از مناطق حفاظت‌ شده استان چهارمحال و بختیاری است که 27 هزار هكتار وسعت دارد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
مامور محیط زیست آقای عزیزی از روی نامردی پای من را ناقص کرد من اسیر تو ی دستشان بودم کجای دنیا اسیر را بااسلحه خودش میزنند