مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي با صباي قم در خانه حريف به اسطوره هاي پرسپوليس توهين شد.

سيد جلال حسيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بازي با صباي قم در خانه حريف توهين هايي به ما شد که واقعا زشت بود، علي کريمي اسطوره باشگاه پرسپوليس است و آقا يحيي از بزرگان پرسپوليس محسوب مي شود اما در قم به آنها توهين شد طبيعي بود که از اين مسائل ناراحت بشويم چون آنها براي پرسپوليس خيلي زحمت کشيده اند و توهين به آنها غيرقابل تحمل بود.

وي افزود: رفتار هواداران صباي قم خيلي زشت بود و نمي توانستيم سکوت کنيم و بايد اعتراض مي کرديم، همه ما از اين اتفاقات و توهين هايي که به اسطوره ها و بزرگان پرسپوليس شده ناراحت شديم، نمي گويم که از جايي خط گرفته بودند اما کارشان بسيار زشت و ناپسند بود.

وي در ادامه گفت: در مورد زمين استاديوم قم هم خيلي صحبت مي شود اگر بگويم زمين قم بد بود يا خوب بود چيزي عوض نمي شود و مي گويند فوتبال همين است، بعضي از زمين ها خوب و بعضي بد هستند و ما بايد تحت هر شرايطي کارمان را انجام دهيم و بازي کنيم اما زمين خوب به ارايه فوتبال زيبا کمک مي کند و بازيکنان راحت تر مي توانند بازي کنند.

مدافع پرسپوليس اظهار داشت: تمرين امروز ريکاوري بود و گل محمدي اين تمرين را اختياري اعلام کرده بوند و اجباري نبود، خودم دوست داشتم در تمرين امروز حاضر باشم تا از شرايط تيم دور نشوم، هيچ اجباري براي حضورم در تمرين نبود و به خواست خودم در اين تمرين شرکت کردم.

وي افزود: بازي با داماش يکي از سخت ترين بازي هاي ما است چون با يک تيم دونده، جنگنده و باانگيزه بازي داريم که در تهران قطعا تيم دست و پا بسته اي نيستند و با برنامه مي آيند چون آنها هم دنبال کسب نتايج خوب هستند، داماش مربي خوبي هم دارد که کاربلد است و پرسپوليس را خوب مي شناسد، آنها در بازي رفت و در رشت ما را بردند و نشان مي دهد که با تيم خوبي بازي داريم و با انگيزه زياد در تهران ظاهر خواهند شد.

وي افزود: شرايط ما بسيار سخت است و بايد داماش را در تهران ببريم تا جايگاه بهتري در جدول به دست بياوريم، پرسپوليس در حال حاضر به حمايت و تشويق هوادارانش به شدت نياز دارد و اميدوارم هواداران ما براي اين بازي به استاديوم بيايند تا با کمک و حمايت آنها برنده شويم، هواداران ما هميشه شرايط تيم را درک مي کنند و کنار تيم هستند و اميدواريم در شرايط سختي که داريم بيشتر از قبل به استاديوم بيايند تا با حمايت آنها 3 امتياز حساس بازي با داماش را بگيريم.

حسيني در پايان گفت: دوکارته بودن برخي از بازيکنان ما در آستانه دربي هيچ تاثيري روي عملکرد آنها در ديدار با داماش نمي گذارد، من دو کارته نيستم و مقابل داماش راحت و بدون استرس بازي مي کنم، من شرايط روحي خوبي در حال حاضر دارم و سعي مي کنم مقابل داماش راحت و خونسرد بازي کنم تا هم براي تيم مثمرثمر باشم و هم اخراج نشوم تا بتوانم مقابل استقلال هم بازي کنم./مح
برچسب ها: حسینی ، فوتبال ، تیم ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار