فوتسالیست ملی پوش تیم گیتی پسند گفت: با وجود اینکه دو سال از قراردادم با گیتی پسند باقی مانده اما اشتیاق به بازی در لیگ های خارجی باعث شد به رفتن بیاندیشم.

افشین کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی برای باشگاه های ایتالیایی برایم ارزشمند است به همين دليل می خواهم این تجربه را داشته باشم تا توانایهای خود را بسنجم.
با وجود اینکه دو سال از قراردادم با گیتی پسند مانده اما می خواهم به پیشنهادهای خارجی ام فکر کنم و مشکلاتم را هموار کنم تا در این باشگاهها حضور پیدا کنم معتقدم بازی در این باشگاهها ارزش سختی کشیدن و مرتفع کردن مشکلات را دارد.

وی افزود: هنوز با باشگاه در مورد جدایی ام مذاکره نکرده ام قرار دادم نیز توافقی بوده در اولین فرصت با مسئولان صحبت خواهم کرد تا وضعیتم مشخص شود. باشگاه ایتالیایی مبلغی برای خرید من به باشگاه پرداخت نمی کند و این مبلغ برای رضایت نامه از قرار دادم کسر می شود.

تصمیم خودم را گرفته ام و فکر می کنم این تجربه ارزش داشته باشد

کاظمی در ادامه بیان داشت: حدود یک ماه است مذاکرات را با اين 2 باشگاه شروع کردم چند روز پیش نیز به ترکیه رفتم تا تست کامل پزشکی دهم تا توافقمان نهایی شود. در این مدت با هر یک از باشگاهها به توافق برسم قرار داد دو ساله می بندم.

وی در پایان اضافه کرد: شمسایی پیش از این در ایتالیا حضور داشت همه گمان می کنند او با مشکل روبرو شد که بازگشت اما می دانم فوتسالیست بزرگ کشورمان به دلیل مسائل خانوادگی به ایران برگشت در غیر این صورت مشکل دیگری وجود نداشت. من نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا نماینده ی شایسته ای برای ایران باشم و با افزایش تجربیات خود در تیم ملی عملکرد بهتری داشته باشم./مح
برچسب ها: کاظمی ، ملی پوش ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار