رئیس صندوق بیمه اجتماعی و عشایری کشور از فعالیت سه هزار و 500 کارگزار بیمه اجتماعی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران موسویان امروز در همایش بخشداران، دهیاران و رؤسای شورای اسلامی که در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد، گفت : با جمعیت کنونی کشور اگر اقدام پسندیده و مهم دولت در مسکن مهر نبود شاید امروز تأمین توان مسکن برای اکثریت جامعه امکان‌پذیر نبود.

وی افزود: از سال 1394 با حرکت جمعیت جوان امروز به سمت پیری و کاهش نیروی جوان با کمبود متقاضی و درخواست تقاضای اشتغال مواجه هستیم.

رئیس صندوق بیمه اجتماعی و عشایری کشور تصریح کرد: اگر برای جمعیت پیر کشور در آینده تدبیر نشود ظرفیت‌های حمایتی در کشور از نوع کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و بهزیستی قادر به پاسخگویی آن‌ها نخواهند بود.

موسویان گفت : تنها راه تأمین معیشت و سلامت پیر آینده سرمایه‌گذاری است و باید به طور عاقلانه و با مدیریت صحیح صندوق بازنشستگی تقویت شود.

وی افزود : صندوق بازنشستگی باید براساس محاسبات بیمه‌ای افراد از سن جوانی شکل گیرد.

رئیس صندوق بیمه اجتماعی و عشایری کشور با اعلام این‌که عملیات اجرایی صندوق بیمه روستایی به نهاد روستایی واگذار شده است، تصریح کرد : از مجموع سه هزار و 500 کارگزار در سطح کشور 239 کارگزار در مازندران هستند که 200 کارگزار از دهیاری‌ها و 16 کارگزار نیز از تعاونی‌های دهیاری‌ها هستند/س
برچسب ها: فعالیت ، بیمه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.