رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمان گفت: تور بین المللی دوچرخه سواری یادواره شهید باهنر که هر سال در کرمان برگزار می شد، اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین نژاد عابدی در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان کرمان با حضور رییس فدراسیون، افزود: این تور را در سال 90-91 نتوانستیم برگزار کنیم و قرار است امسال این تور با عنوان خلیج فارس و با همکاری استان کرمان و هرمزگان برگزار شود.

وی ادامه داد: شرکت در تورهای داخلی و خارجی به کیفیت فنی و ارتقای سطح دوچرخه سواران ما خواهد افزود و امیدواریم بتوانیم تور بین المللی را به خوبی اجرا کنیم.

رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمان در عین حال گفت: تمامی تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت این ورزش بویژه در بعد همگانی انجام خواهیم داد.

نژاد عابدی، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هنوز پیست دوچرخه سواری استان کرمان راه اندازی نشده است، اما رکابزنان ما از ورزشکاران این رشته در سایر استان ها عقب نیستند و حتی در عضویت تیم ملی نیز قرار دارند.

رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمان، بیان کرد: با داشتن پیست دوچرخه سواری در کرمان، بهترین دوچرخه سواران کشور از این استان خواهند بود.

وی پیگیری جدی تست دوپینگ به عنوان یک معضل در بین برخی ورزشکاران، را مورد تاکید قرار داد و گفت: در قرارداد با بازیکنان نیز این مساله را نیز لحاظ کرده ایم زیرا معتقدیم ورزشکار ما باید قهرمان واقعی و نه پوشالی باشد.

نژاد عابدی، برگزاری همایش های دوچرخه سواری، مسابقات قهرمانی شهرستان ها، قهرمانی استان و دوره های آموزش مربی و داوری را از جمله برنامه های هیات در ماه های آینده عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه دو تیم از کرمان در لیگ برتر دوچرخه سواری بزرگسالان و دو تیم دیگر در لیگ برتر جوانان فعالیت دارند، گفت: دوچرخه سواری استان کرمان در رشته استقامت جایگاه سوم، در پیست بزرگسالان رتبه دوم و در بانوان قهرمانی کشور رتبه سوم را داراست.

حسین نژاد عابدی در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان کرمان با حضور رییس فدراسیون، با 19 رای از آرای ماخوذه، برای چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیات ورزشی انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار