رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: برای اجرای یک موضوع فرهنگی مانند بصیرت، در قالب هنرباید به این سوال توجه کرد که چرا انسان های مومن در زمان ائمه معصوم(س)، خود یکی از عاملان فتنه شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سعید قاسمی در حاشیه اجرای ویژه برنامه بصیرت عاشورایی با بیان این افزود: رفاه طلبی، اشراف زدگی، برداشت های سطحی از دین، دلایلی هستند که برخی نخبگان در سال 88 با بی توجهی به آن ها مردود شدند.
وی ادامه داد: این نخبگان کسانی بودند که به مسائل دینی و تاریخ اسلام اشراف داشتند اما اینکه ما فقط به مطالعه تاریخ بپردازیم کافی نیست.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در آثارهنری ما مانند فیلم ها و کتاب های منتشر شده فقط به برایند وقایع اشاره شده است تصریح کرد: در آثارمان باید سعی کنیم به جای نشان دادن برآیند ها، فرایند ها را به نمایش بگذاریم.

وی اظهارکرد: اینگونه مراسم می تواند تاثیر مثبتی در روند تصمیمات مخاطبان جوان داشته باشد.

قاسمی با اشاره به اینکه هنر ما از فرهنگ دینی ما سال ها عقب تراست، اظهارکرد: به لحاظ هنری نتوانستیم آن قدر پیشرفت داشته باشیم که یک سبک زندگی درست دینی را به مردم نمایش دهیم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام ما یک نظام فرهنگی است و هرکارفرهنگی صورت می گیرید بازهم کافی نیست که البته نهادهایی که وارد این عرصه می شوند باید دستشان را بوسید.
برچسب ها: رفاه طلبی ، مردود ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.