تيم پتروشيمي بندرامام نايب‌قهرمان نيم‌فصل نخست رقابت‌هاي ليگ برتر تنيس روي ميز كشور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ پيمان حسني، سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام اظهاركرد: روز گذشته (24 دي‌ماه) در تهران به مصاف نفت سپاهان رفتيم كه در بازي دوبل با نتيجه 3 بر 2 شكست خورديم ولي در پنج بازي انفرادي پيروز شديم و درنهايت اين ديدار با نتيجه 5 بر يك به نفع ما به پايان رسيد.

 

وي ادامه‌داد: نفت سپاهان تيم خوبي است و از تركيب بازيكنان جوان و باتجربه تشكيل شده است. امين ميرالماسي و حميدرضا طاهرخاني، تنيسورهاي جوان و محمدرضا نعمتي و مجيد احتشام‌زاده بازيكنان باتجربه اين تيم بودند. به نظرم دركل تيم ما نسبت به حريف بهتر بازي كرد و برنده هم شديم.

 

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام بيان‌كرد: به دليل اين‌كه نتيجه اين ديدار براي ما مهم بود، چند روزي را در تهران اردو زديم. ما به پيروزي در اين بازي براي كسب عنوان دومي دور رفت، نياز داشتيم.

 

وي عنوان‌كرد: بازيكنانم در بازي انفرادي عملكرد بهتري نسبت به بازيكنان حريف داشتند و عملكردشان رضايت‌بخش بود. بازيكنانم به جز اولين ديدارمان برابر بانك دي كه هنوز تيم‌ به طور كامل شكل نگرفته بود، در ساير بازي‌ها عملكرد خوبي داشتند. روز به روز نيز وضعيت‌مان در حال بهتر شدن است.

 

حسني به ديدار بعدي تيمش اشاره كرد و گفت: 11 بهمن‌ماه در اولين ديدار دور برگشت در ماهشهر ميزبان بانك دي هستيم و باتوجه به اين‌كه در بازي رفت برابر اين تيم شكست خورده‌ايم، قصد داريم اين نتيجه را جبران كنيم.

 

وي خاطرنشان‌كرد: بانك دي بسيار هزينه كرده در حالي كه هزينه‌هاي تيم ما نسبت به سال گذشته كمتر شده است. دركل با توجه به اين‌كه وضعيت بازيكنان‌مان در حال بهتر شدن است، احتمالا يك بازي خوب در ماهشهر داشته باشيم. ما طبق اين برنامه‌ريزي پيش مي‌رويم تا در اين ديدار پيروز شويم.

 

تيم پتروشيمي بندرامام با كسب 9 امتياز نايب‌قهرمان نيم‌فصل اول رقابت‌هاي ليگ برتر تنيس روي ميز كشور شد و بانك دي و دانشگاه آزاد نيز به ترتيب با 10 و هشت امتياز، جايگاه‌هاي اول و سوم را به دست آوردند./س


برچسب ها: قهرمانی ، پتروشیمی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.