فرماندار پیرانشهر گفت: راه ارتباطی مرز تمرچین که به دنبال بارش برف سنگین مسدود شده بودبازگشایی شد.

اروج مجاهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و فعال‌ترین گمرکات آذربایجان غربی در مرز تمرچین قرار دارد که راه ارتباطی آن به دلیل بارش برف سنگین مسدود شده بود که با تلاش راهداران مسیر دسترسی آن بازگشایی شد و امکان تردد فراهم شده است.

وی به ایجاد مشکلات مختلف در این شهرستان در اثر بارش برف و کولاک اشاره کرد و گفت: به دنبال بارش برف سنگین در پیرانشهر اقشار مختلف مردم با مسائل زیادی روبه‌رو شده بودند که با همت اعضای ستاد بحران بعد از سپری شدن 3 روز، دسترسی به امکانات شرکت‌های خدمات‌رسان مانند آب و برق امکان‌پذیر شده است.

مجاهدی اضافه کرد: راه ارتباطی مرز تمرچین مسدود شده بود به صورت کامل بازگشایی شد که امیدوار هستیم با مساعد بودن آب و هوا همچنین نزولات جوی مناسب روند عادی این منطقه را شاهد شویم و مشکل چندانی برای رانندگان ایجاد نشود مضاف بر اینکه رانندگان خودروهای سبک و سنگین باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی به تلاش راهداران اشاره کرد و گفت: تاکنون راه ارتباطی 75 روستا برف‌روبی و بازگشایی شده است و تلاش برای برف‌روبی و بازگشایی راه ارتباطی سایر روستاها همچنان ادامه دارد و تلاش می‌شود این مهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود و مردم در تردد خود به شهر و انجام امور خود دچار محدودیت نشوند.

فرماندار پیرانشهر به قطع شدن برق بعضی از واحدهای مسکونی در روستاها اشاره کرد و بیان داشت: ساکنان مناطق روستایی به دلیل بارش سنگین برف با خراب شدن خطوط برق‌رسانی و در نهایت قطعی برق روبه‌رو شده‌اند که کارکنان شرکت برق آذربایجان غربی برای رفع این مشکل به طور مستمر در حال تلاش هستند./س

برچسب ها: تمرچین ، پیرانشهر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.