کم نیستند سفرهای درون شهری که با تعاملات سازمانی می توان تعدادشان را به صفر رساند.

به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، در تهران روزانه پانزده میلیون سفر انجام می شود که چهارده درصد آن برای دریافت خدمات و یا خرید کالا است که نتیجه نهایی این سفرها ترافیک و آلودگی هواست ،البته این معضلات می تواند با ارایه خدمات الکترونیک و برون سپاری خدمات دولتی تا حد قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند.
 
چند وقتی است که شرکت پست بار خیلی از این جابه جایی ها را به دوش می کشد و طی سال های اخیر با تعاملاتی که با سازمانها داشته است توانسته  جایگزین خوبی برای حذف سفرها باشد و به صورت نیابتی کارها را از طرف مردم برای سازمانها و سازمانها برای مردم انجام دهد.
 
یکی از مواردی که سفرهای درون شهری و حتی مراجعه مردم سایر شهرها به تهران را به دنبال داشت چاپ آگهی در روزنامه رسمی است.
 
تا چندی قبل مردم برای چاپ آگهی ها در روزنامه رسمی ناچار به حضور در پایتخت بودند تا با اقامت چند روزه و مراجعه به ساختمان روزنامه رسمی واقع در خیابان بهشت مراحل چاپ آگهی را پشت سر بگذارند.
 
اما با قرار دادی که مابین شرکت پست و روزنامه رسمی منعقد شده است چاپ آگهی در روزنامه رسمی آسانتر شده است و کافی است افراد برای چاپ آگهی خود به نمایندگی شرکت پست در استان محل سکونت خود مراجعه و مراحل درج آگهی را به پست بسپارند تا این شرکت پس از درج آگهی در روزنامه اصل آگهی را از روزنامه جدا و برایشان ارسال کند./ز
 
گزارش از مهری اسماعیلی
برچسب ها: تعاملات ، سفر ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار